6 Αυγούστου 2010

Έκτη Αυγούστου


Μέχρι τα 12 μου χρόνια, κάθε 6η Αυγούστου, δεν έκλεινα μάτι από το φόβο. Εφιάλτες καταστροφής κατέκλυζαν τον ύπνο μου, ίσως και 1-2 μέρες πριν ή/και μετά.
Κάθε χρόνο παρ’όλο που παρακαλούσα να το έχω ξεχάσει, τελικά θυμόμουν πάντα να ανοίξω τα κρατικά κανάλια και να δω το ντοκυμαντέρ για το βομβαρδισμό της Χιροσίμα. Και έτσι, πάλι οι ίδιοι εφιάλτες με έκαναν να επαναλαμβάνω : "Εντάξει είμαι, εντάξει..." στους γονείς μου κάθε φορά που με σκουντούσαν να ξυπνήσω, ανήσυχοι κι οι δυο τους από το παραμιλητό μου.
Μου πήρε χρόνια να καταφέρω να το ξεχνάω. Mα τι κρίμα ! το θυμόμουν πια, όλες τις υπόλοιπες μέρες, ακόμα κι όταν χόρευα τις πρώτες νότες των OMD.


Ζήτω οι βόμβες, κύριοι
Ζήτω το καλοκαίρι





Υγ. Ευχαριστώ για την παρουσίαση και τα καλά του λόγια τον blogger: Memorias de Adrianos. Τιμή μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails