2 Σεπτεμβρίου 2010

εσύ που κοιτάς;

Θα μπορούσε να είναι τραβηγμένη σε οποιαδήποτε βαλκανική χώρα κάποιο χειμώνα από το 50 κ’ ύστερα. Μικρές ιστορίες, κρυμμένες σε στιγμιαίες ματιές.

Η φωτογραφία είναι “δική” μου. Την “τράβηξα” από μια φωτογραφία του φίλου Μ (aka chocorello). Σε ένα ιδιότυπο παιγχνίδι, όπου ανακαλύπτει ο ένας το βλέμμα του άλλου. Η πρωτότυπη φωτό - δεξιά σε μεγάλη ανάλυση - είναι από μια βόλτα μας στο Μοναστηράκι, το Φεβρουάριο του 2009.

Εντωμεταξύ η φωτογραφική μηχανή του φίλου Μ. μυστηριωδώς εχάθη, ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι.

5 σχόλια:

  1. To pragmatika periergo tha htan na evlepes sth photo thn xamenh mhxanh tou filou sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα είχα τη βεβαιότητα τότε πως είμαι ήδη στη Ζώνη του Λυκόφωτος. Όλα όσα μου συμβαίνουν θα δικαιολογούνταν στο έπακρον και σηκώνοντας ψηλά τα χέρια θα ήμουν πλέον ήρεμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ξέρω τι θα κάνεις με το λυκόφως, αμα τη βρεις όμως πες το γιατί είμαι στο τσακ να επενδύσω χοντρά.

    Υ.Γ: ακαιπούσαι, πότε θα ξανακάνουμε το παιχνίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρων cropping, έχεις μάτι χακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails