6 Σεπτεμβρίου 2010

you too


Της παραπονέθηκα : “Δε με πήρες τηλέφωνο, να ακούσω κανένα κομμάτι …” πρακτική που εφαρμόζουμε όταν κάποιος δεν μπορεί να παραβρεθεί στη συναυλία κάποιου/ων από τα κοινά μας ακούσματα. Για να συνεχίσω: “Ε, τότε στείλε μου γραπτή ανταπόκριση” της είπα όταν μου ‘ορκίστηκε ” πως δεν είχε σήμα.


Λοιπόν lem., τα σχόλια μου από U2:

Πήγα με τη διάθεση και την προσδοκία να δω ένα show από best (όσα best μπορούν να χωρέσουν σε ένα δίωρο & ανάλογα ποιο είναι best song για τον καθέναν μας, από ένα τόσο παλιό συγκρότημα).

Η σκηνή ήταν πολύ εντυπωσιακή - θα είδες στο Υoutube φαντάζομαι, όπως και το show επίσης....

Λοιπόν, χωρίς πολλά λόγια, μου φάνηκαν καταπληκτικοί, αφήνω στην άκρη τα σχόλια του Bono για Νelson Μadela, Διεθνή Αμνηστία, για την φτώχεια στον 3o κόσμο … ανέφερε και μας τους Έλληνες που μας παρομοίασε με τους ιρλανδούς, ότι αντέχουμε τα πάντα. ..τον ξέρεις τώρα 30 χρονιά τον Bono όταν αρχίζει το κήρυγμα …αλλά δεν με ενόχλησε, μου άρεσαν αυτά που έλεγε.

Πάντα τον φανταζόμουν σαν έφηβο επαναστάτη, άλλο αν είναι ένας ζάπλουτος ροκ superstar!

Ξεκίνησαν με το Space Oddity του Bowie για εισαγωγή και ανέβηκαν στην σκηνή

δεν περίμενα για 3ο τραγούδι το I WILL FOLLOW, όπου λύσσαξα, χόρεψα, ούρλιαξα

και όταν ο κυριούλης από πίσω μου, μου είπε να κάτσω κάτω γιατί δεν έβλεπε - σήκω να χορέψεις ρε φίλε ή κάτσε στον καναπέ σου δεν ήρθες να δεις Φραγκούλη - κατέβηκα χαμηλά στα κιγκλιδώματα και χόρεψα με αυτούς που ήξεραν γιατί πήγαν στους u2!!

ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΕ ΚΕΡΚΙΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ααχ!!! τες πα, θυμήθηκα τα εφηβικά στο λύκειο με Sunday Bloody Sunday, Pride και με τα ποιο καινούργια τους.. ανατρίχιασα στο With or without you και δάκρυσα στο One, δεν ξέρω γιατί. Kάτι η φωνή του Bono, η ατμόσφαιρα του κόσμου, ο χαμηλός φωτισμός της σκηνής. Ποτέ δεν ήταν από τα αγαπημένα μου lovesongs!!

2n φορά που το παθαίνω αυτό σε συναυλία (ξέρεις ποια ήταν η πρώτη)

όλα τα κομμάτια τους μου άρεσαν και νομίζω ήταν πολύ καλύτεροι από τη φορά που τους είδαμε στη Θεσσαλονίκη.

Αυτά τα ολίγα

Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails