23 Νοεμβρίου 2010

ποιος είμαι

ΔΕΝ είμαι ψηλός ούτε έχω αθλητική κορμοστασιά, μήτε μαύρα μαλλιά και μαύρα μάτια. Ο Notis Sfakianakis ΔΕΝ είναι ο συγγραφέας (!!!) που απολαμβάνω, το ζώδιό μου δεν είναι κριός, και φυσικά ΔΕΝ ακούω τα πάντα. Είμαι γηραιότερος των 25 ετών, η Πάρος, η Μύκονος και η Κρήτη δε συγκαταλέγονται στους προτιμούμενους προορισμούς μου, cool guy δε με λες, μα για να μη μακρηγορώ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ετούτος o lemonostiftis.

Πρόκειται για μια ατυχή συνωνυμία, που έφερε στο φως ο φίλος Κ, και η οποία πιθανότατα “εκθέτει” και τους δύο. Το βάρος μου, το ότι εκτιμώ το έργο του Tsarouhis Painter, καθώς και μια υποψία έφεσης στις καμπύλες δε με ταυτοποιούν επ’ ουδενί με τον συμπαθέστατο κατά τα άλλα χρήστη του greek date ο οποίος έχει όλα τα προαναφερόμενα που ΔΕΝ έχω εγώ.

Τέλος μπορώ να αναφέρω πως πέρα από μια υποβόσκουσα κρίση ταυτότητας, ελπίζω να συγκεντρώνω πάνω από το – just pass - 64% στον “ βαθμό ταιριάσματος με εμένα” (!!!) που συγκέντρωσε ο συνονόματος. Άγνωστος παραμένει ο τρόπος υπολογισμού της συγκεκριμένης παραμέτρου.


υγ. το όριο των 5 χιλιομέτρων δε μου λέει τίποτα, μιας και δεν ψάχνω μέλη με καμμία απόσταση,.


Αν σας απογοήτευσα, λυπάμαι…

12 σχόλια:

  1. που να δεις και ποιος είναι υπέυθυνος καταστήματος σε γειτονικό σου σούπερ μαρκετ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ante tyxairos eisai pali...einai mono mia aplh "synonymia".Fantasou na evlepes kai thn fotografia sou se paromoio site...lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ vick : ναι! τότε θα τρόμαζα πραγματικά ή ίσως τρόμαζαν και οι επισκέπτες της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ γέλασα!
    Μα να μην διαβάζεις Σφακιανάκη... τόσα μπεστ σέλερ έχει!
    Πάντως έχετε κάτι κοινό, διαλέξατε το ίδιο όνομα, για ψάξτο, κάτι λέει αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γέλασα με τη συμψευδωνυμία σας, φαντάζομαι εσύ πόσο.. Η, δε, παράμετρος "βαθμός ταιριάσματος με εμένα" με έκανε να ξύσω το κεφάλι μου (από απορία) με τα δύο χέρια. Ορίστε, γι' αυτό δε θα μπορούσα να έχω λογαριασμό στο greek date.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Electric Looser : ναι, ο άτιμος, μου την έφερε...lol... το καλό είναι πως κι ο συμψευδονόματος (ευχαριστώ absentminded για τη λέξη) σίγουρα θα γελάει με εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Τeteel : Εμένα, ομολογώ με βοήθησε(?) η τύχη στην επιλογή. Ηταν το 1997 που είχα πρήξει ένα φίλο να μου ανοίξει email -εγώ δεν είχα υπολογιστή - μα εκείνος πάντα βαριόταν.
    Κάποια μέρα στα ξαφνικά με ρώτησε: Τι όνομα να σου βάλω στο email? ή τώρα μου λες ή ποτέ". Μέσα στον πανικό της "σημαντικής" στιγμής αναφώνησα το όνομα του πρώτου αντικείμενου που είδα μπροστά μου.
    Ισως η δική του εκδοχή να κρύβει κάτι βαθύτερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ absentminded : μόλις το πρωτοείδα γέλασα με την καρδιά μου, μετά είπα μόνο ένα Ωχ!! και έπειτα ξαναγέλασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κανένας κοκκινομάλλης δεν με έχει απογοητεύσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Thomas X. : Ίσως αν ο Notis ήταν ο αγαπημένος του συγγραφέας, να έσπαγε ο κανόνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails