1 Μαΐου 2011

√2 Μαίου


Θες να ‘ναι η μέρα που μπερδεμένα ξεκίνησε χειμωνιάτικα με βροχή για να καταλήξει σε ζεστή καλοκαιρία - παρ’ ότι άνοιξη -, ενισχύοντας τη δική μου αμφιθυμία ή τα σπαράγγια με τη μεταλλική γεύση που τρώω για τρίτη συνεχόμενη μέρα;

Δεν είμαι ακόμα σίγουρος για την αιτία που από το πρωί είναι κολλημένο στο μυαλό μου το Horror Asparagus Stories (των Driving Stupid από το 1966) με τους παρακάτω - συναρπαστικούς κατ’ εμέ - στίχους:

Horror Asparagus Stories

Ο πατέρας μου ήταν ένα μεγάλος γέρικος φρύνος
ζούσε σε μια τρύπα
μες τη μέση του δρόμου

Η μάνα μου ήταν ένα μικρό κολίμπρι
ζούσε στο σπίτι
μέσα σ’ένα κλουβάκι

Ο αδελφός μου ήταν ένας γλοιώδης βάτραχος
ζούσε σ’ ένα βάλτο
μέσα σ’ ένα σάπιο κούτσουρο

Η αδελφή μου ήταν μια παραμορφωμένη μάγισσα
ζούσε στα δάση
μέσα σ’ ένα βρώμικο χαντάκι

Η γιαγιά μου ήταν ένα κουλουριασμένο φίδι
ζούσε σ’ ένα λόφο
στα στάσιμα νερά μιας λίμνης

Ο παππούς μου ήταν το χρώμα πράσινο
ζούσε στο δάσος
στη σπλήνα κάποιου ελέφαντα

Η θεία μου ήταν ένα διάτρητο άσχημο πράγμα
ζούσε στην καρδιά
της κινούμενης άμμου

Ο θείος μου ήταν μια παράξενη αρρώστια
ζούσε στο φύσημα
κάποιας ξεχασμένης αύρας

Ο ξάδελφός μου ήταν ένα καγκουρώ
και εγώ, φίλοι μου,
είμαι η τετραγωνική ρίζα του δύο.


Η μετάφραση είναι του Ν. Κοντογούρη από το βιβλίο «Ανθολογία Ψυχεδελικής Ποίησης»


3 σχόλια:

  1. Με πέθαναν οι στίχοι! Δεν το είχα ματαξανακούσει, ούτε το γκρουπ ήξερα.

    Καλό μήνα!

    Υ.Γ.: μάλλον τα σπαράγγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο δεν είσαι η τετραγωνική ρίζα του -1, μη φοβάσαι...
    Όσο για την πρωτομαγιά, βρήκα ενδιαφέρον το ντοκυμανταίρ του Κούλογλου
    http://vimeo.com/11363920
    Για να μη ξεχνάμε τα σημαντικά...
    Άραγε τι θα έλεγε ο Παναγούλης σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @absintheminded: Παραλίγο να σε πιστέψω οτι φταίγαν μόνο τα σπαράγγια. Τούτα τέλειωσαν, η διάθεση έμεινε.

    @Ανώνυμος: Ακόμη(!) απέχω από το √(-1). Ευχαριστώ για το link, συγκινητικό. Τα αποσπάσματα του αρχειακού υλικού τα θυμάμαι να τα βλέπουμε οικογενειακώς, κάπου τα έχω και σε κασέτες (audio) γραμμένα εξωτερική εγγραφή από την τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails