5 Ιουνίου 2011

Οι Pink Singers στο Athens Pride

Πρώτη "ανταπόκριση" από το φετινό Athens Pride. Οι λονδρέζοι Pink Singers στην πλατεία Κλαυθμώνος ξορκίζουν τη βροχή με το Proud Mary των Creedence Clearwater Revival. Με λιγοστό κόσμο πάνω στην πλατεία στην αρχή - φαντάζομαι λόγω της καλοκαιρινής νεροποντής - οι προβλέψεις μου για τη φετινή (έβδομη αν δεν κάνω λάθος) διοργάνωση δεν ήταν οι καλύτερες. Είμαι όμως ευτυχής που διαψεύστηκα παταγωδώς. Περισσότερα αύριο.


Εντωμεταξύ μια απίθανη συνωμοσία όλων των video editing -software που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω στον υπολογιστή μου, με ξενυχτάει αλλά δε μου χαλάει (ακόμα) τη διάθεση, παρ' όλο που έχει πάει κοντά 4 το πρωί και τα μάτια μου γδέρνονται πάνω στους φακούς των γιαλιών μου. Αν δε τελειώσω το βιντεάκι της παρέλασης δε σηκώνομαι από το γραφείο μου.

3 σχόλια:

  1. Ευχαριστω για το βιντεο!
    Ελπιζω να περασατε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ephemeron : Ήταν πράγματι πολύ όμορφα εχθές ή μάλλον θα ταιριαζε καλύτερα πολύ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thanks for inviting us down to Athens, we had a wonderful time, showed our Pride and made many new friends. We love Greece!

    pinksingers 13 hours ago


    από το ΥΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails