19 Ιουλίου 2011

μαθαίνω να τα βλέπω αλλιώς

  
Αποδέχομαι στωικά τα σμήνη κουνουπιών που με κατασπαράζουν τις νύχτες στην εξοχή. Τα φυτικά – όπως διαφημίζονται - αντικουνουπικά δεν απωθούν τα αντιπαθή έντομα. Αντιθέτως τα έλκουν αν δεν αποτελούν κιόλας τροφή γι αυτά.  Χαίρομαι που η αμμωνία κάνει καλά ακόμα τη δουλειά της.

Αποδέχομαι στωικά το πρωινό υπερκύμα των 8:30 που μου βούτηξε από την παραλία τα ρούχα, την  πετσέτα, την  ψάθα και τον καπνό μου. Χαίρομαι που δεν τα πήγε στα άπατα κι έτσι τα "ψάρεψα" σχετικά εύκολα. Πανηγυρίζω που δεν πήρε το κινητό, τη φωτογραφική ή τα γιαλιά μου.

Αποδέχομαι στωικά την ψύξη που έπαθα από το air condition προχθές που είχε 37 βαθμούς εντός οικίας. Χαίρομαι που δεν έπαθα θερμοπληξία. 

Αποδέχομαι στωικά την παρθενική εμφάνιση κατσαρίδας στο σπίτι και την  αναστάτωση που ακολούθησε.  Την παγίδευσα με ένα καπάκι κατσαρόλας πάνω σε ένα μάτι της κουζίνας και υποθέτω πως φαντάζεσαι τόσο τον τρόπο θανάτωσής της όσο και τις επόμενες ώρες απολύμανσης των πάντων με χλωρίνη. Χαίρομαι που δε βρήκα δεύτερη.
 Κυρίως όμως χαίρομαι υπέρμετρα τους 5-6 ανθρώπους στην παραλία που καταφέραμε και μαζευτήκαμε την Κυριακή να καθαρίσουμε την παραλία και τα πέριξ αυτής.  14 σακούλες σκουπιδιών γέμισαν την Κυριακή το πρωί και μεταφέρθηκαν 1 χιλιόμετρο μακρύτερα στον κοντινότερο κάδο.

17 Ιουλίου 2011

14 σακούλες
17 Ιουλίου 2011
ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ όμως κανέναν  από τους σκατοκέφαλους αλήτες που ξαναβρώμισαν την περιοχή μόλις τις επόμενες ώρες. Αν τα φέρει η τύχη και  πετύχω κάποιους από αυτό το είδος απλά να ξέρουν ότι την έβαψαν. Απειλώ και σοβαρολογώ.  

18 Ιουλίου

 Υγ. Διαβάζω στο Βήμα Science  πως 1 στα 10 είδη στον πλανήτη πρόκειται να εξαφανιστούν και προσεύχομαι να ανήκουν σε αυτά και οι μαλάκες της παραλίας. 

Update
Χαίρομαι υπέρμετρα γιατί ενώ ήμουν παντελώς απογοητευμένος με την κατάσταση της βρωμιάς, σήμερα το πρωί το μέρος έλαμπε ξανά. Κάποιοι πήραν τη σκυτάλη.  

10 σχόλια:

  1. Παρόλα αυτά θα ήθελα να ήμουν στη θέση σου! σε λιγότερο όμως από δύο βδομάδες έρχεται και η δικιά μου η σειρά :)καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν δεν μπει κάδος κ να τον αδειάζει όμως σκουπιδιάρικο, ο κόσμος θα νομίζει ότι ο δήμος μαζεύει τα σκουπίδια από τη σκάλα κ όχι οι απλοί πολίτες.φτιάξε ταμπελίτσα κ γράψε ότι "παρακαλούμε όχι εδώ τα σκουπίδια σας γιατί τα μαζεύουμε κάτοικοι της περιοχής ,επειδή έχουμε κ μικρά παιδάκια" μπας κ συγκινηθούν,λέω εγώ τώρα
    μπας κ γίνει θαύμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσοχή στις ψύξεις. Έπαθα κι εγώ μια γερή, κράτησε σχεδόν μια βδομάδα. Δεν ήταν απ΄τις απλές, ήταν σα βασανιστήριο με πολύ πόνο.
    Χρειάζεται κάδος εκεί και μάλιστα γρήγορα γιατί αν γεμίζει συνεχώς η σκάλα σε λίγο θα αρχίσουν να παρατάνε τα σκουπίδια τους στην παραλία! Το οτι τα μαζεύουν σε σακούλες και τα πηγαίνουν μέχρι εκεί είναι θετικό αλλά δε φτάνει. Τι καάνατε τελικά, στείλατε επιστολή στην καυαριότητα του δήμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσα το διάβαζα, με ανησύχησε η τόση στωικότητα, ώσπου έφτασα στο σημείο "ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ..".

    Υποθέτω η φωτό τραβήχτηκε από τη βεράντα σου, απίστευτα χρώματα! Επίσης, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι είναι αρκετά απομονωμένη και ήσυχη η παραλία που πηγαίνεις (αφήνεις τα πράγματά σου χωρίς να ανησυχείς μη σου τα πάρει κανείς), δλδ, ιδανικές συνθήκες!
    Να ηρεμείς, να περνάς καλά και κάνε μια απογευματινή -κατά προτίμηση- βουτιά για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ερασιτέχνη Κλόουν: Δηλαδή σα να λέμε: "εκεί που είσαι ήμουνα και εδω που είμαι θα 'ρθεις". Υπομονή φίλε Γ. Δυο βδομάδες δεν είναι τίποτα. "Η ουρά έμεινε".
    Δεν ξέρω τι με έπιασε με τις λαϊκές σοφίες σήμερα (πήγα να γράψω και το "όταν εσύ πήγαινες (διακοπές) εγώ γύριζα". Μάλλον φταίει που γύρισα για κάτι δουλειές στα Αθηναϊκά σαραντάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ανώνυμος 9,55: Το ξέρω, δίκιο έχεις, αυτό είναι το επόμενο βήμα που παλεύουμε. Έχει πέσει ήδη η ιδέα για συλλογή υπογραφών.
    Τώρα για την πινακίδα οι γνώμες διΐστανται, κυρίως για το ύφος αυτής, επιθετικό ή μη. Η όποια αναφορά σε παιδάκια αποκλείεται να πείσε κανέναν μιας και τέτοια σπάνια εμφανίζονται. Γυμνιστών γαρ η παραλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ AnD : Στις ψύξεις έχω ειδικότητα, εννοώ παθαίνω 3-4 από τις καλές κάθε χρόνο :(
    Σκουπίδια παρατάνε ούτως ή άλλως σε όλη τη διαδρομή, από την ψάθα τους μέχρι το σημείο που έχουν παρκάρει. Παραθέτω συνεχώς φωτογραφιών της σκάλας γιατί εκεί υπάρχει ενδεικτική - λόγω μεγαλύτερης συσσώρευσης - εικόνα για το τι επικρατεί και στα πέριξ αυτής.
    Συνεννοηθήκαμε τα της επιστολής και τη συλλογή υπογραφών σε αυτή. Οψόμεθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ absentminded : Μην "τρομάζεις", οι άνθρωποι δεν αλλάζουν τόσο εύκολα, και ειδικά εγώ. Απλά το προσπαθώ και μου παραδίδω μαθήματα ψυχραιμίας που τα χρειάζομαι.
    Η φωτό τραβήχτηκε πάνω από τη σκάλα που γεμίζει σκουπίδια, είναι η παραλία που περνώ το χρόνο μου.
    Κρίμα(?) και αλίμονο (μιας και τότε θα είχα καταπατημένο αιγιαλό) δεν είναι από το σπίτι μου. Ναι, η παραλία είναι μάλλον ερημική τις καθημερινές. Και ήσυχη. Τα σαββατοκύριακα τελευταία όμως έχει αρχίσει και γίνεται "trendy". Δυστυχώς.
    υγ. Τη βουτιά θα στην χρωστάω μιας και γύρισα για κάτι δουλειές στην πυρακτωμένη πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είδες όμως οτι τελικά κάτι γίνεται;;;
    Είναι κι αλλοι σαν και σενα!!!
    -Να προσευχηθούμε παρέα για τους μαλάκες της παραλίας...-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι κάτι γίνεται, όντως. Δε θέλω να γράφω καθημερινές ενημερώσεις για την κατάσταση της καθαριότητας και φυσικά δε μακαρίζω πριν το τέλος του καλοκαιριού, αλλά έχω κερδίσει κάμποσους πόντους αισιοδοξίας. Ίδωμεν.
    Να 'σαι καλά και να περνάς καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails