21 Ιουλίου 2011

ένα διαφορετικό torrent


Ξέμπαρκο torrent, μακριά από το δικτυακό, φυσικό του περιβάλλον, ξεκουράζεται σε ένα από τα παρτέρια της πλατείας Μαβίλη, χωρίς να νοιάζεται κανείς για το τι έχει μέσα. 

Η “δημοσιότητα” δε που του προσδίδει η ανάρτηση της φωτογραφίας, του στερεί πιθανή μελλοντική χρήση ως κρυψώνα αντικειμένων στον αστικό χώρο (*).


(*) Κάποτε, επί δραχμών, και εν είδει πλάκας είχα κρύψει στο κέντρο της Αθήνας ένα μεταλλικό κατοστάρικο για περίπτωση ανάγκης. Ήταν σε μια πολυσύχναστη κάθετο της οδού Σόλωνος (δεν αποκαλύπτω που, καθώς το σημείο είναι ακόμα λειτουργικό). 
Πρέπει να ήταν κάνα-δυο χρόνια αργότερα, όταν τριγυρνώντας απένταρος στο κέντρο,  “εκταμίευσα” το κέρμα εκείνο, το μετέτρεψα σε τυρόπιτα, νερό και εισιτήριο λεωφορείου και το ανακήρυξα σε “σωτήριο”.

υγ. Ναι, κάποτε - πολύ παλιά - με 100 δραχμές (0,29 ευρώ) αγόραζες τυρόπιτα, νερό και εισιτήριο. 
υγ2. Θεέ μου! γερνάω...

12 σχόλια:

  1. χαχαχαχα έχω κι εγώ μια τέτοια φωτογραφία ενός torrent που ήθελα να ανεβάσω!!!

    Υ.Γ: Χα, πρόλαβες εκείνες τις εποχές που 100δραχμές άξιζαν κάτι? Γέροντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είσαι φοβερός,χα,χα,χα
    πολύ γέλασα
    ναι γερνάμε αλλά γερνάμε όμορφα κ έχουμε περάσει
    υπέροχα χρόνια,έτσι?
    φιλάκια
    χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ mahler76 : το δικό σου torrent που το πέτυχες και το φωτογράφησες?
    Λοιπόν, αν και δε βοηθάς με την τελική σου προσφώνηση, ομολογώ πως τις πρόλαβα εκείνες τις εποχές και μάλιστα όχι στο just. Σε λιγότερο από μήνα γίνομαι 41.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ χριστίνα: με συγκίνησες. έτσι απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ θεέ μου και εγώ τις πρόλαβα αυτές τις εποχές. Αυτό που θυμάμαι από εκείνα τα χρόνια είναι η έλλειψη κινητών (ευτυχώς). Τότε που έπρεπε να πάρω λεωφορείο, να κατέβω Ομόνοια για να πάρω τηλέφωνο τους δικούς μου. Τι μου θύμισες τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το δικό μου ήταν στην Πειραιώς αν δεν κάνω λάθος. Καλά είσαι μεγαλύτερος απο μένα? So cool!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @nefelokokkugia : κρύβε λόγια γιατί θα βρει ευκαιρία ο mahler να σε πει γερόντισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ mahler76: Δε βοηθάς καθόλου την κατάσταση (μου). Άκου "So cool!" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Nefeli: Αντιχαιρετώ κι εγώ και καλωσορίζω!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://tospitimetaparaxena.blogspot.com/2008/08/blog-post_11.html
    Πλάκα έχει ! Χρόνια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Χρηστος Μ.: Τελικά έχει γεμίσει η Αθήνα αδέσποτα torrent. Κι ο mahler76 βρήκε ακόμα ένα στην Πειραιώς. Το δικό σου που ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails