3 Οκτωβρίου 2011

αναγκαία πολυτέλεια


 

Ένα διαφορετικό φεστιβάλ, σπάνιο, όπου ανάμεσα στα λιοντάρια, τα μπουζούκια, την ευρωπαϊκή φακαρόλα και τις ψησταριές ξεχωρίζει η εμπνευσμένη - διπλής ανάγνωσης - επιλογή του καλλιτεχνικού του διευθυντή Θανάση Κούτρα:  στο τραγούδι η Λόρδισα.  Με δωρεάν είσοδο κάπου στη λεωφόρο Καβάλας.

Από την ταινία του 1964 “ Έξω φτώχεια και καλή καρδιά”.



υγ. "Η τέχνη είναι πολυτέλεια σε χαλεπούς καιρούς", ακούω συχνά τελευταία. Διαφωνώ: η τέχνη ΔΕΝ είναι ποτέ πολυτέλεια. Είναι δικαίωμα και καταφύγιο. Ίσως αν το παίρναμε χαμπάρι να τη θεωρούσαμε ακόμα και ορμητήριο. Γιάφκα. 

9 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ως απλή και αρκετά τυχάρπαστη καταναλώτριά της, την αντιλαμβάνομαι ως απαντοχή, εσύ ως δημιουργός δικαιούσαι να την ορίζεις ως ορμητήριο και γιάγκα. Πολύ μου άρεσε!

    Καλό ξημέρωμα, Λεμ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ absentminded: Δεν υπάρχει "απλός" κ "τυχάρπαστος" καταναλωτής τέχνης. Μα κι αν υπήρχε τέτοιος χαρακτηρισμός εσένα δε σου ταιριάζει.
    Εχθές κατάφερα (τρίτη προσπάθεια) να ακούσω το "In animal tongue" ολόκληρο. Ιδιαίτερο. Αν σε πετύχει την κατάλληλη στιγμή σε λειώνει.

    Και εγώ δεν είμαι, δε με θεωρώ δημιουργό, απλά εκφράζομαι με ότι εύκολο μέσο βρω, όπως θα μπορούσε να εκφραστεί και οποιοσδήποτε άλλος/η αν το προσπαθούσε.
    Καλή μας βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φίλε Hfaistiwna, και καλό μήνα.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού είναι δωρεάν η είσοδος δεν είναι πολυτέλεια μάλλον ένας πολύ ωραίος τρόπος διασκέδασης.
    Στη Θεσσαλονίκη αυτό τον καιρό τρέχουν τα Δημήτρια με αρκετές δωρεάν εκδηλώσεις. Εγώ για ένα μήνα λοιπόν θα βλέπω θέατρο, χορό, συναυλίες και διάφορες παραστάσεις δωρεάν. Αντί να κάθομαι σπίτι και να κλαίω τη φτώχεια μου.
    Είμαι σίγουρη οτι από όλα κάτι κερδίζεις.
    Όσες φορές έχω παρακολουθήσει ακόμα και παραστάσεις που δε μου άρεσαν κάτι βρήκα για να εμπνευστώ.

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ΑnD :συμφωνω και επαυξάνω. η τέχνη δεν είναι - ή δε θα πρεπε - να είναι ακριβή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ψυχαγωγία (αγωγή της ψυχής )
    Είναι κάτι το οποίο αναζήτησαν πολλοί.
    Enter at your own risk.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ioannis: Και ο καθένας βρίσκει αυτό που του ταιριάζει. Αν παρ' ελπίδα δε το βρει τότε καλό θα ήταν να το δημιουργήσει μόνος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails