3 Νοεμβρίου 2011

στα όρη στ’ άγρια βουνά



 1
Στο ραδιόφωνο ο γνωστός αναιδής κονφερασιέ της αλητείας βγάζει άναρθρα ουρλιαχτά κοινωνικοπολιτικού περιεχομένου καμουφλάροντας έτσι πρόχειρα – μα πειστικά δυστυχώς για πολλούς ηλίθιους – τη δική του καμπούρα. Δε μπορώ να αλλάξω σταθμό γιατί είμαι στο ταξί, στο δρόμο για το νοσοκομείο, συνοδός δικού μου ανθρώπου.  Ο ταξιτζής και ο νεαρός της διπλοκούρσας στο μπροστινό κάθισμα επικροτούν. Εγώ αναρωτιέμαι γιατί κάποιος δεν τον έχει πυροβολήσει τόσα χρόνια. 

Στο ταμείο, στη ρεσεψιόν, στην αίθουσα των εξετάσεων, στην παραλαβή των αποτελεσμάτων και σε όποια άλλη ουρά περίμενα, παρατηρούσα τις φάτσες γύρω μου. Περίεργο, στα νοσοκομεία όλοι φαίνονται πιο συμπαθείς και εγώ νιώθω πιο άνθρωπος. Κάθε που έβγαινε η νοσοκόμα και έλεγε «κ. Τάδε, αποτελέσματα αρνητικά για σας», με έπιαναν ρίγη συγκίνησης. Χαμογελούσα στους εξεταζόμενους και τους συνοδούς τους, μου ανταπόδιδαν τα χαμόγελα.


2
Είδα εχθές τις Άλπεις. Δε μου άρεσε παρ’ όλο που ήλπιζα το αντίθετο ώστε τώρα να μπορώ κι εγώ να καταθέτω  ένθερμα  από εδώ οξύμωρα θετικές λέξεις-στερεότυπα για κριτική στις ταινίες του Λάνθιμου όπως: κλινικό, χειρουργικό, αυτόματο, αυτιστικό κλπ. 

Αντ’ αυτών όμως έχω στο στομάχι  την ξινίλα που σου φέρνει όχι τόσο ένα αποτυχημένο φαγητό αυτό καθαυτό, όσο η ανευόδωτη προσμονή της απόλαυσης αυτού. Ιδιαίτερα όταν ξέρεις πως η συνταγή είναι ενδιαφέρουσα,  τα υλικά φτωχά πλην τίμια και τα  χέρια του μάγειρα επιτυχώς δοκιμασμένα.

Ναι, τον Κυνόδοντα εξακολουθώ να τον θεωρώ ταινιάρα (αντισινεφίλ επιχείρημα) , τον έχω παρακολουθήσει μάλιστα δύο φορές.

 3
Επιδόρπιο ενός απογοητευτικού δείπνου δε θα μπορούσε να είναι παρά το αντίστοιχο live. Ακολουθώντας την ιδέα που  έριξε ο Ν, βρεθήκαμε στο παρακείμενο Dunkel να δούμε  τους The Bet. Ωραία φωνή ο τραγουδιστής, δεμένη μπάντα, διασκευές κλπ κλπ αλλά υπερβολικά classic blues rock για τα γούστα μου. Μην τα πολυλογώ τα παιδιά καλά έπαιζαν, εμένα δε μου άρεσαν, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους της παρέας που μάλλον τους ευχαριστήθηκαν.

 Άσε που τσακωθήκαμε μεταξύ μας στην προσπάθεια να απαντήσουμε το μέγα ερώτημα: «Τελικά τι είδος μουσικής παίζουν οι The Bet”.  Αλλά δε βαριέσαι, Οκ αυτά έχει η ζωή!!!




2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!!!
    Τις Άλπεις δεν τις είδα! Αλλά θέλω πολλούς να σκοτώσω αυτό το καιρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hfaistiwnas συγκρατήσου, είσαι νέος κι είναι κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails