1 Δεκεμβρίου 2011

ο Ιτς και άλλες ιστορίες




Συνήθως λούζομαι με πράσινο σαπούνι, προχθές χρησιμοποίησα δυστυχώς το σαμπουάν NIVEA  αυτό με την με πούδρα διαμαντιού όπως αναγράφεται στην ετικέττα της συσκευασίας. Το έκανα μηχανικά και φυσικά μου κόστισε  πάλι μια τρομερή φαγούρα στο κεφάλι. 

Αργότερα στο δρόμο που σήκωσα για μια στιγμή το χέρι μου για να ξυστώ, σταμάτησε ένα ταξί: Που πηγαίνετε κύριε;
Σπίτι μου, μα λέω να περπατήσω σήμερα, είπα χαμογελαστός και βάλθηκα να βαδίζω ξανά συνεχίζοντας τους προηγούμενους συλλογισμούς μου. Πόσα βήματα μένουν μέχρι την επόμενη κολώνα της ΔΕΗ, άραγε τα βγάζω χωρίς ανάσα; πόσα χρωστάω ακόμα στον ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ), με ποια σειρά να παίξω κάποια κομμάτια στην εκπομπή της Παρασκευής και τέτοια. 

Τη συγκέντρωσή μου διέσπασε η ταμπέλα της φωτογραφίας. Μου ‘φερε στο νου  τον Ιτς, το ανεκδοτολογικό παιδάκι που έτρωγε συνέχεια πιροσκί, κάνοντας τους συμμαθητές του να ζηλεύουν και να ψάχνουν απεγνωσμένα  ένα «Σαν του Ίτς».  Θυμήθηκα επίσης την πείνα μου, είχα να βάλω 8-10 ώρες μπουκιά στο στόμα μου. Λίγο παρακάτω το σουβλάκι που έτρωγε κάποιος, Ινδός πρέπει να ήταν,  μου προκάλεσε ακατάσχετη σιελόρροια. 

Σπίτι, παίρνω το δίσκο με το υπόλοιπο cheese cake από το ψυγείο μαζί μου και κοιτάζω το κενό που χάσκει στο πληκτρολόγιο. Στο σημείο που μέχρι μια μέρα πριν βρισκόταν το γράμμα άλφα. Είχα σερβιριστεί την τελευταία μαρουλοσαλάτα και διάβαζα το μπλογκ  της αμπζ όταν έγειρε το μπωλ και χύθηκε όλο το λάδι πάνω στο πληκτρολόγιο. Έβγαλα κάποια πλήκτρα να το καθαρίσω, το «α» εκσφενδονίστηκε και χάθηκε. Το αντικαθιστώ λοιπόν τώρα με το "Num Lock" που δε πολυμεταχειρίζομαι.  

Αυτά χθές, σήμερα έχουμε ρεβύθια και μπιφτέκια. Τα βάζω σ’ ένα δίσκο (δεν την ξαναπατάω), και σορτάρω τις τελευταίες λίστες για την αυριανή εκπομπή, που αν σου ‘ρθει ακούς από δω:



8 σχόλια:

  1. Ω, Θεέ μου, σοβ;ρολογούσες!!! Δεν ξέρω, νιώθω ΄;σχημ;! Μην ξεχ;στείς κ;ι β΄;λεις ηλεκτρική μέχρι ν; βρεις το πλήκτρο.

    Εγώ αν;κ;λυψ;, στ; γερ΄;μ;τ; τ;, μ;υρομ';τικ; κ;ι π;ρ;δόξως έχω ξετρελ;θεί. Τ; ΄;λλ; φ;σόλι; δε μου ;ρεσουν.

    Κ;λή εκπομπή!!

    [Ο Περέκ έγραψε ολόκληρο διήγημα χωρίς το "e", εγώ ούτε σχόλιο δεν μπορώ να γράψω δίχως το "α".]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (πες της τη συνταγή που μ'έμαθες με τα μαυρομάτικα, λεμ.)

    C.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπητή άμπζ, δυστυχώς σχεδόν πάντα σοβαρολογώ. Λοιπόν άκου συνταγή για μαυρομάτικα (άκου ξανά κι εσύ τσόκο):
    Φασόλια μαυρομάτικα βρασμένα
    Ψιλοκομμένο κρεμμύδι φρέσκο
    Πολύ στιμμένο λεμόνι (σε λεμονοστίφτη)
    Σκουμπρί καπνιστό από κονσέρβα
    Λάδι κατά το δοκούν.
    Άντε έγινα και μάγειρας τσοκορέλλος, αν και αυτός ποτέ δε θα έγραφε ποτέ συνταγή που θα είχε τη φράση: ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΜΙΑ ΚΟΝΣΕΡΒΑ.

    αμπζ, ξεκίνησες τον Περέκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα αααα όχι φαί στο πισί!!! χαχαχα!
    Θα την ακούσω το Σάββατο!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θενκς! Ωραία φαίνεται! Αγαπάω και την οξύτητα του λεμονιού (όχι του ξιδιού), μια χαρά! Την κρατάω. Θα την φτιάξω εν ευθέτω χρόνω. Υποθέτω ότι η συνταγή είναι με ξερά μαυρομάτικα φασόλια. Εγώ αναφερόμουν στα μαυρομάτικα τα φρέσκα, εδώ πάνω τα λέμε και "χάντρες".

    Όχι ακόμα. Το έχω δρομολογήσει, να είμαστε καλά, μαζί με άλλα που θέλω να κάνω, από τη μεθεπομένη βδομάδα, οπότε θα έχω ξεμπερδέψει με μία, ας πούμε, υποχρέωση.

    Αχ, ναι, άλλαξε ο μήνας. Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα κονσέρβα ρε συ ?!?!?!?!?!

    Αμπζ πάρε σε παρακαλώ να χαρείς, σκουμπρί καπνιστό, ή φιλέτο ρέγγα (πιο ακριβό) ή απλά ρέγγα (που όμως θα καψαλίσεις και θα καθαρίσεις) και θα με (τον/μας) θυμηθείς.

    Ναι ξερά, κι οι χάντρες κοντά είναι, απλά να κρατάνε.

    (και σορυ που πετάχτηκα αλλά ήταν για το καλό της ανθρωπότητας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα ο Ιτς που ετρωγε πιροσκι

    καλη εκπομπη φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ηφ.: Αυτό δεν είναι τίποτα, κάποτε το πληκτρολόγιό μου είχε πιάσει μυρμήγκια.

    @ αμπζ: Ξεκίνα τον Περεκ και διάβαζε λίγο λίγο για καιρό, έχει τόσες εικόνες ανα γραμμή κειμένου που ενδύκνειται η αργή ανάγνωση. Από την άλλη, μιλώντας συνεχώς γι αυτό, οι προσδοκίες για ένα σπουδαίο όλο και αυξάνονται κι αυτό είναι επικίνδυνο. (don't believe) the hype.

    @ Choco: Το ξέρεις πως κάποιες κονσέρβες θεωρούνται ευλογημένα προιόντα από την όχι και τόσο γκουρμέ αφεντιά μου, οπότε δεκτή η παρέμβαση.

    @ Ανώνυμος: Κλαίγαμε μικροί με αυτό το ανέκδοτο, στο πανεπιστήμιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails