17 Ιανουαρίου 2012

επί παραγγελία πειρασμός

To 1945 έλαβε χώρα ένας διαγωνισμός ζωγραφικής με θέμα: “Ο πειρασμός του Αγίου Αντωνίου”. Το έπαθλο διπλό. Ο νικητής θα αμειβόταν μεν χρηματικά και θα είχε την ηθική ικανοποίηση να καμαρώσει τον πίνακά του ταινία “The Private Affairs of Bel Ami” (1947) των David Loew- Albert Lewin που βασιζόταν στην ομότιτλη νουβέλα του Guy de Maupassant

Οι έντεκα καλλιτέχνες που συμμετείχαν ήταν οι εξής: Ivan Albright, Eugene Berman, Leonora Carrington, Salvador Dalí, Paul Delvaux, Max Ernst, O. Louis Gugliemi, Abraham Rattner, Horace Pippin, Sydney Spencer, and Dorothea Tanning. 

Σε αντίθεση με ότι περίμενα να διαβάσω νικητής δεν είχε αναδειχτεί ο Dalí αλλά ο Max Ernst.  Εσύ ποιο θα ψήφιζες;

Abraham Rattner
Salvador Dali
Dorothea Tanning
Ivan Albright
Horace Pippin
Leonora Carrington

Eugene Berman
Max Ernst
Paul Delvaux

Τόσο ο πίνακας όσο και η ταινία δεν πήραν τις καλύτερες των κριτικών. Το φιλμ μπορείς να παρακολουθήσεις εδώ.

υγ Δυστυχώς δεν κατάφερα να εντοπίσω στο δίκτυο εικόνες των πινάκων των O. Louis Gugliemi και Sydney Spencer



------------------------Update – τα αποτελέσματα------------------------

1η θέση : Salvador Dali  (4,6 βαθμοί)
2η θέση : Max Ernst (3,2 βαθμοί)
3η θέση : Leonora Carrington και Ivan Albright ισοβαθμία αμφότεροι με 1,3 βαθμούς.


8 σχόλια:

  1. αν ήμουν παπάς κι εγώ του Έρνστ θα επέλεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1 Salvador Dalí
    2 Leonora Carrington
    3 Max Ernst

    (η Carrington μου θυμιζει πολυ τον Hieronymus Bosch, ο πινακας του Max Ernst μου θυμιζει πολυ... την ταινια Alien...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1 Leonora Carrington
    2 Max Ernst
    3 Salvador Dali
    4 Eugene Berman

    υγ: Τι ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολμπράιτ θα έλεγα.. πολύ χρώμα, πολλές μορφές..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση :-)
    Εγώ σαφώς θα ψήφιζα Νταλί μα ο Ernst είναι κατά τη γνώμη μου όντως πιο κοντά στη θρησκευτική άποψη του πειρασμού καθώς τoν παρουσιάζει ως κάτι αρνητικό. Αντίθετα, ο πίνακας του Νταλί μάλλον τον μεγαλοποιεί (?)

    Τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ψήφος μου πάει στον Max Ernst.
    Επιλαχόντες οι Ivan Albright και Salvador Dali

    Η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1. Dalí
    2. Dalí
    3. Dalí και Λεμ – Λεμ - Λεμ! Ζηλευτό ποστ!

    αμπζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν η δική μου σειρά προτίμησης είναι:
    1. Dalí
    2. Ernst
    3. Berman

    αν και στην τρίτη θέση θα μπορούσα να έχω ψηφίσει και τον Albright.

    Κάνω τους υπολογισμούς και ανακοινώνω τα αποτελέσματα εντός ολίγου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails