26 Ιανουαρίου 2012

η χαρά για το χειρότερο

Οι Shaggs στον καναπέ μου

Η κόπια των Shaggs έφτασε εχθές από Αμερική ενώ εγώ ήμουν μεταξύ κρεβατιού – τουαλέτας – καναπέ με έντονα συμπτώματα γαστρεντερίτιδας.  Έτσι δε τη "γιόρτασα" όσο περίμενα.

Θυμήθηκα όμως τη στιγμή κάπου 10 ημέρες πριν όταν κατοχυρώθηκε στο όνομά μου αμέσως μετά τη λήξη της δημοπρασίας του στο ebay και γέλασα εξαντλημένος. Με τη βοήθεια του Ν και τη συμπαράσταση του Τ, εκείνη τη μέρα, μαντέψαμε την ψυχολογία των αντιπάλων, ανταποδώσαμε τα χτυπήματα των αντιπάλων, υποσχεθήκαμε πως δε θα το χάσουμε το κομμάτι, το "κερδίσαμε" στα 35 δολλάρια και ακούσαμε το νικητήριο “Sold to the highest Bidder” των  Electric Prunes. Εγώ το χόρεψα κι όλας.


Εντωμεταξύ αύριο Παρασκευή 27/1 κατά τα γνωστά στις 10:00 το πρωί, θα είμαι στον indieground radio  για ακόμα ένα επεισόδιο της εκπομπής στον λεμονοστίφτη. Πας ενδιαφερόμενος δύναται να:

click to listen

http://indiegroundradio.com/

The Shaggs - I'm so happy when you're near



υγ. Μόλις μου τηλεφώνησαν για να μου μιλήσουν για την ...οικολογική μπάλα πλυσίματος!!! Πολύ απογοητεύτηκε η συνομιλήτριά μου που της είπα πως δεν ενδιαφέρομαι.

6 σχόλια:

  1. Μπράβο για το "διαμαντάκι" που χτυπήσατε! Καλοάκουστο το απόκτημα! Εύχομαι πολλές και ανελέητες για τους αμύητους ακροάσεις!!

    Περαστικά! Εύχομαι να είσαι ήδη τελείως καλά!

    Αύριο, στην εκπομπή, Shaggs! Και όσοι αντέξουν..! αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αμπζ. να σου πω την αλήθεια μεσα στον πυρετό δεν είχα σκεφτεί να πάρω μαζί και Shaggs, αλλά τώρα ...
      ελπίζω βέβαια αύριω να είμαι τελείως καλά και να φτάσω στο σταθμό.

      Διαγραφή
  2. Θα περιμένω να την ανεβάσεις!
    Καλό άκουσμα του σιντιού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να 'σαι καλά Ηφ, και καλό ΠΣΚ (αν και η Παρασκευή είναι εργάσιμη).

    Όσο για τις Shaggs, τις πήρα σε βινύλιο. Δεν αγοράζω σχεδόν ποτέ cd. Ευχαριστώ όμως για την ευχή, η μουσική είναι ίδια από όπου κι αν προέρχεται (εννοώ format)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ήταν τόσο κακό που είναι cult!!! Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κακό ε; (κατά το "καλό, ε;")
      χαχα
      κατανταει αριστουργημα

      λέμον (από το σταθμο)

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails