12 Ιανουαρίου 2012

paraskavedekatriaphobia

Παρασκευή στο ασανσέρ του πύργου Απόλλων
 Η αγωνία μεγαλώνει, Πέμπτη 12 του μήνα για 20 λεπτά ακόμη και αύριο ένας ακόμα φονικός συνδυασμός. Ο φόβος της Παρασκευής και 13, καταγεγραμμένος ως τέτοιος - φυσικά από Αμερικάνους (εμείς είχαμε ανέκαθεν σοβαρότερα προβλήματα να λύσουμε πρώτα) - ονομάζεται paraskavedekatriaphobia, εναλλακτικά paraskevidekatriaphobia ή triskaidekaphobia.

Τώρα για το αν προέρχεται από τους μύθους των αρχαίων Βαβυλωνίων και του κώδικα του Χαμουραμπί (πάντα ήθελα να υπάρχει αυτό το όνομα στο ιστολόγιό μου), από το θείο πνεύμα του Λόκι των Βίκινγκς ή την 13η Οκτωβρίου (Παρασκευή) του 1307 όταν πολλοί Ναΐτες στη Γαλλία συνελήφθησαν κατόπιν εντολών του βασιλιά Φιλίππου Δ' του Ωραίου (!), δεν είμαι σίγουρος. Παρατηρώ όμως πως η συγκεκριμένη ημερομηνία έχει διεισδύσει στην ποπ κουλτούρα πολύ περισσότερο κι έχει υφαρπάξει τα σκήπτρα της γρουσουζιάς από τη δική μας Τρίτη και 13 ή Tritokedekatriaphobia όπως θα τη έλεγαν οι βάρβαροι.

Σε πείσμα της κακοτυχίας (φτου και μακριά από εμάς), που σέρνει μαζί της η μέρα, η πρώτη επέτειος της 13ης εκπομπής (aka 14η) "στον λεμονοστίφτη"  θα μεταδοθεί κανονικά στον indieground radio αύριο Παρασκευή 13-1=12 στις 10:00 το πρωί. Μπορεί δε να ακουστεί πατώντας το επόμενο εικονίδιο:

το επόμενο εικονίδιο




υγ. Και τώρα τη στιγμή του κουίζ διάλεξε τι είναι πιο αηδιαστικό στην παραφιλολογία της ημέρας:

Vs






Bonus ένα καθόλου του γούστου μου σχετικό τραγουδάκι, Fozzy - Paraskavedekatriaphobia






4 σχόλια:

  1. Απαπα! Δε θέλει ρώτημα, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 13!

    Σε έναν βαθμό, την έχω την triskaidekaphobia μου. Κατά περιόδους, μάλιστα, εντείνεται. Επιπλέον, προϊόντος του χρόνου αποκτώ νέες προλήψεις, που σημαίνει.. Ασ'το καλύτερα το τι μπορεί να σημαίνει..

    Καλή Παρασκευή και καλή εκπομπή!

    ΥΓ: την πρώτη φορά, που πήγα να δημοσιεύσω το κόμμεντ, κόλλησε ο περιηγητής! Μετά σού λένε μην πιστεύεις.(λολ) Αντε, να δούμε η δεύτερη προσπάθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απαπαπα Δεν βλέπω θρίλερ, προτιμώ την εφημερίδα!!! χαχαχα το κομμάτι πολύ δυνατό για πρωί!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 13 για το κουιζ

    thumbs up για την εκπομπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ψηφίζω το ίδιο με άμπζ και ανώνυμο και η ψήφος μου δε μετράει για 2, τι σκατά "δημοκρατία" έχουμε. Ηφ, σόρρυ και λολ.

    Άμπζ, οι διάφορες λαϊκές δεισιδαιμονίες μου είναι παντελώς άχρηστες. Δε χρειάζεται να τις πιστεύω και να είμαι έρμαιό τους για έναν απλό λόγο. Έχω ανακαλύψει τις δικές μου που με κυβερνούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails