3 Φεβρουαρίου 2012

γυμνές αλήθειες



Προσκεκλημένος του Chocorello σε παιχνίδι ιστολόγων αποδέχομαι τον όρο να αραδιάσω 7 πράγματα που δεν ξέρουν οι άλλοι για μένα, 7 γυμνές αλήθειες που χλωμό το βλέπω αν ενδιαφέρεται κανένας να τα μάθει. 

Επιλέγω λοιπόν τα απαιτούμενα Επτά πράματα που δεν ξέρεις για εμένα από τα είκοσι που αρχικά έγραψα (είναι να μην πάρω φόρα) και τα αναρτώ με τυχαία σειρά:
  1. Δεν έχω δίπλωμα οδήγησης παρ’ όλα αυτά στα όνειρά μου οδηγώ κανονικά.
  2. Μικρός – φανερά επηρεασμένος από το σήριαλ - φαντασιωνόμουν πως είμαι ο άνθρωπος από την Ατλαντίδα.
  3. Έχω πάρει ασημένιο μετάλλιο στα 1200 μέτρα στην κατασκήνωση κίντερλαντ.
  4. Πέρασα ανίδεος το δυσκολότερο (για μένα) μάθημα στο πανεπιστήμιο με 6. Η Λ απ’ την οποία αντέγραψα τα πάντα πήρε 5. Είχα κάνει καλύτερα γράμματα.
  5. Έχω έναν εχθρό. Για λίγο με είχε κι αυτός αλλά το να εύχομαι το κακό κάποιου μου ήταν πολύ ψυχοφθόρο οπότε τον ανέβασα λίγο ψηλότερα: στο σκαλί της ενισχυμένης αντιπάθειας.
  6. Με τον συνομήλικό μου, δεκάχρονο τότε Chocorello,  κλέβαμε στα ηλεκτρονικά. Είχαμε βρει ένα, με ένα φιδάκι που τρώει μπίλιες και μεγαλώνει, που δούλευε και με τάληρο αντί για δεκάρικο που έπρεπε να ρίχνουμε. Μας εκλουναπάρκωσαν κακήν κακώς όταν μας πήραν χαμπάρι.
  7. Συχνά μου λένε οι φίλοι μου, πως όταν διηγούμαι μια ιστορία υπερβάλλω. Τους ανταπαντώ πως ουδέποτε ψεύδομαι.  Ακόμα κι αν πω ότι έρχομαι από το μέλλον πάντα θα έχω αποδείξεις:
φωτό από τον ηλεκτρικό
 Κάπου εδώ όμως θα σπάσω την αλυσίδα του chain game και θα περιμένω να αντιμετωπίσω θαρραλέα ότι πρόκειται να με 'βρει λόγω αυτής της τακτικής μου.
     Εντωμεταξύ, και όσον αφορά τη χθεσινή ανάρτηση,  το αφισσάκι Νο1 προκρίθηκε και μάλιστα με διαφορά. Ευχαριστώ όσες και όσους μπήκαν στον κόπο και με βοήθησαν στην επιλογή.

    Νο 1

    Η εκπομπή η σημερινή, η 18η στη σειρά, είναι ήδη ανεβασμένη και περιμένει να αποκτηθεί με το πάτημα ενός και μόνο κουμπιού απ' όποιον/α θέλει  να την ακούσει.  Το playlist φυσικά και είναι στο πρώτο δικό μου σχόλιο.

    το ένα και μόνο

    Καλή ακρόαση και καλύτερο Σαββατοκύριακο.

    16 σχόλια:

    1. Django Reinhardt - Minor Swing
      Leonard Cohen - Teachers
      This Mortal Coil - 'You And Your Sister'
      Nina Simone - Plain Gold Ring
      Nick Cave & The Bad seeds - Ain't Gonna Rain Anymore
      Marc Almond - There Is A Bed
      Black Sabbath - Planet Caravan
      Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
      Rolling Stones - You Can't Always Get What You
      Talk Talk - Ascension Day
      Depeche Mode - Ice Machine
      Sukia - Dream Machine
      Prince Buster - One Step Beyond
      Dexy's Midnight Runners - Geno
      The Smiths - Frankly, Mr. Shankly [Demo]
      The Kinks - David Watts
      The Jam - Down In The Tube Station At Midnight
      Talking Heads - Road To Nowhere
      Liquid Liquid - Cavern
      Massive Attack - Rush Minute
      OMD - The New Stone Age
      The Cure - 10.15 Suturday night
      The Chap - We are nobody
      Tears for Fears - Mad World
      The Times - Manchester
      Furniture - Brilliant Mind
      The Chap - Remember Elvis Rex

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. 1) Την ιστορία του λουνα παρκ, την έλεγα στον Λύκο τις προάλλες.

      2) Ετρεχες στην Κιντερλαντ και δεν τρέχεις μαζί μου;;;;; (εγώ έχω χάλκινο μπασκετ από εκεί - μπήκα για έναν αγώνα μόνο και ζήτημα να έπιασα μπάλα)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. πρέπει να φαινόταν πολύ αστειο το διπλό σβερκογράπωμα που μας είχε κάνει ο γορίλλας.

        Εννοείται πως δεν τρέχω πλέον, όχι μόνο μαζί σου αλλά ούτε με κανέναν, τουλάχιστον εφόσον δεν υπάρχει λόγος.

        Διαγραφή
    3. Σ' ακούω, πρωϊνό Σαββάτου. Τελικά δεν το έβαλες. Στο υπενθυμίζω. Κι εγώ στην τηλεόραση το είδα.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. δεν το'ξερα, αλλά επιφυλάσσομαι για την επόμενη εβδομάδα. κι ο Ritchie Valens ήταν στην ίδια πτήση ε;

        Διαγραφή
    4. Και μια λεπτομέρεια. Μερικά τραγούδια από το "Songs of Leonard Cohen" ακούστηκαν στο αριστουργηματικό "McCabe & Mrs. Miller" του Robert Altman του 1971.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. μ'αρέσει που δεν κοιτάς το playlist πριν ακούσεις την εκπομπή και ξανακερδίζεις μέρος της αμεσότητας που χάνεται στο ηχογραφημένο

        Διαγραφή
    5. με τέτοιο αγαπημένο πλεηλιστ, κάποια στιγμή θα σε ακούσω απλα δεν έχω βρει το χρόνο

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Ξανάρχισε να τρέχεις!

      Χα! Κι εγω σκέφτηκα να γράψω για την φορά που μας τσάκωσε με την κολλητή μου σε μαγαζί με ηλεκτρονικά, ποδοσφαιράκια και δε συμμαζεύεται αστυνομικός! Δεν κλέβαμε, ήμασταν μικρές, 14-15. Θυμάμαι τη φίλη μου να λέει το κορυφαίο "μα, κύριε χωροφύλακα". Καταλαβαίνεις πως αυτή η προσφώνηση "έκαψε" τα υπόλοιπα. Το όργανο είχε χιούμορ, χωρίς επιπλήξεις ή οτιδήποτε τέτοιο, μας είπε να μην ξαναπάμε.

      Η υπερβολή που αναφέρεις στο 7 δεν έχει φανεί στο μπλογκ. Κρίμα..

      Όπως άνοιξα το κόμμεντ θα το κλείσω, επειδή το βρίσκω σημαντικό: Ξανάρχισε να τρέχεις!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Αμπζ, πυροδότησες συζήτηση για τον τρόπο που διηγούμαι από όσους με ξέρουν προσωπικά. χεχε.

        Όσο για το τρέξιμο, ποτέ δεν έτρεχα, απλά ήμουν "εκρηκτικός" στο κατοστάρι και σκυλί πείσματος στις μεγαλύτερες αποστάσεις και τις 5 φορές που το δοκίμασα.

        Διαγραφή
      2. Υπερβολικός ή μη, είσαι ωραίος αφηγητής και θελκτικότατος γραφιάς! Ως προς αυτό, νομίζω, συμφωνούμε όλοι, είτε σε ξέρουμε προσωπικά είτε όχι. Και με αυθεντικό ταλέντο στο τρέξιμο, που άφησες να ατονήσει. ("εκρηκτικός" στο κατοστάρι και σκυλί πείσματος στις μεγαλύτερες αποστάσεις)

        Διαγραφή
    7. υπέροχο κείμενο ,μπράβο λεμ!!!!
      όσο για το νο2 εγώ φαντασιωνόμουν ότι είμαι απ'τον πλανήτη του σούπερμαν....
      absentminded εμείς που τον ξέρουμε, σου λέμε πως μερικές φορές το νο7 φαίνεται κ στο μπλογκ,χα,χα,χα
      τι λες κ εσύ Ν κ Χ?
      xristina

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κ. Χριστίνα.

        υγ. ξεχάσατε να αναφέρετε για την άλλη φορά που μονομαχούσα με έναν σαρκοφάγο φλογοβόλο δράκο μπροστά στα μάτια σας.

        Διαγραφή
    8. το ίδιο θα έλεγα κι εγώ στην absentminded για το νο7 αλλά με πρόλαβες Χριστίνα. Πρέπει όμως να παραδεχτώ ότι το "αλατοπίπερο" που βάζει συνήθως στις διηγήσεις του ο λεμ τις κάνει απολαυστικές. Όσο για το νο4 ευτυχώς που το πέρασα κι εγώ το μάθημα έστω και με 5 γιατί διαφορετικά φίλε λεμ στο νο5 θα έγραφες ότι έχεις δύο εχθρούς χαχαχαχα
      Λ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. κυρία Λ, δυστυχώς έχω κόψει τόσο το αλάτι, όσο και το πιπέρι από τις διατροφικές μου συνήθειες, αμφότερα για ιατρικούς λόγους (ουπς! κι άλλη αποκάλυψη).
        ένας φίλος.

        Διαγραφή

    Related Posts with Thumbnails