31 Μαΐου 2012

ο θύτης, το θύμα και οι θεατές



Δεν είχα μιλήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή, πρέπει να με είδε όμως που βούρκωσα (έχω γίνει "φλώρος" τελευταία) γιατί μου απηυθηνε πρώτη το λόγο:
-  "Κάθε μέρα το ίδιο συμβαίνει κύριε, έρχεται και κλέβει ακριβά ποτά, τα πουλάει για τη δόση της". 
- "Φωνάξτε την αστυνομία, αλλά μην την τραβολογάτε έτσι "  είπα στην υπάλληλο του σουπερ μάρκετ που είχα μπροστά μου, " ... δεν έχετε το δικαίωμα σύλληψης και ανάκρισης".
Μαζεύτηκε κόσμος, η "ένοχη" έκλαιγε τώρα υπόκωφα, κι εγώ προχώρησα παρακάτω. 

Ο κρεοπώλης στον πάνω όροφο είχε όρεξη για κουβέντα. "Χοιρινές από τις καλές ή από τις εμφανίσιμες;" με ρώτησε. Από τις καλές είπα γελώντας και του πήρε 1 λεπτό για κάθε μπριζόλα που μου διάλεγε. Είναι κάτι παππούδες που για να αγοράσουν ένα πακέτο φρυγανιές περνάνε ένα τρίωρο εδω μέσα. Παρέα θέλουν, σήμερα όμως δεν ήρθαν κι είμαι μόνος, μου είπε.

Κρυμμένος πίσω από τις προθήκες με τα γαλακτοκομικά, άκουσα λίγο αργότερα τη συζήτηση δυό γυναικών από την άλλη πλευρά του ψυγείου.
- Κι αυτή ταλαίπωρος άνθρωπος είναι είπε η μία, και εμείς δεν είμαστε αστυνόμοι.
- Να την τρομοκρατήσουμε θέλαμε, να μην ξανάρθει,  είπε η άλλη
- Ναι, αλλά δεν έχουμε το δικαίωμα να τρομοκρατούμε κανέναν ξανάπε η πρώτη, το πρόσεξαν ακόμα και οι πελάτες.
Έστριψα δεξιά και πάλι δεξιά το φορτωμένο καρότσι μου, έκανα τον αδιάφορο περνώντας από δίπλα της, με κοίταξε, της χαμογέλασα κι έπειτα τράβηξα προς το ταμείο. Το συμβάν είχε λήξει - δεν έμαθα με ποια κατάληξη - και κακοκουρδισμένοι όλοι συνέχιζαν τη μέρα τους.


 υγ. Αύριο Παρασκευή 1/6 όπως πάντα στις 10 το πρωί θα είμαι στον indieground radio για ένα ακόμα επεισόδιο "στον λεμονοστίφτη". Όσοι πιστοί (και ξύπνιοι) ακούσετε:


9 σχόλια:

  1. .... :( ....τα είπες όλα...

    ( θες να σου πω πως έκλεισε η χθεσινή μου μέρα και πως ξεκίνησε η Πέμπτη,έτσι για να "ανέβει" το ηθικό σου??? )
    Καλά έκανες και μίλησες,δεν είχαν κανένα δικαίωμα...μα ΚΑΝΕΝΑ να φερθούν έτσι,εάν πράγματι σέβονταν τον εαυτό της η υπάλληλος...όχι μόνο το μπατσικό δεν θα της έβγαινε αλλά και η όλη κατάσταση δεν θα είχε ξεφύγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και τους έκανα τα μούτρα κρέας που μίλησα, αλλά να δε το είχα να γυρίσω σπίτι χωρίς να πω λέξη. Ξέρεις πως νιώθεις μετά.

      Προλογίζω με ένα "Ωχ!" και ευθύς αμέσως ερωτώ: Πως πέρασες εχθές την Τετάρτη σου;

      Διαγραφή
    2. γαμησέ τα Πολυχρόνη,sorry,Λεμονοστίφτη...δεν λέγονται ον δι εερ,λάθος,on the blog,αλλά εδώ είμαι,δεν το βάζω κάτω!τον άγιο μου Ορτύσιο μέσα! και τις αντοχές μου μαζί!!!

      Διαγραφή
    3. καλό κουράγιο είναι το μόνο που μπορώ να πω, και όταν παλιώσει το γεγονός διηγήσου το και γέλα.
      καλό ΣΚ lefti

      Διαγραφή
  2. Τελευταια δεν ξερω τι να πω, τι να σχολιασω, απο που να αρχισω, και που να σταματησω, και φοβαμαι οτι εχουμε να δουμε παρα πολλα ακομα...

    ...ασχετο αλλα... ριξε μια ματια στο παρακατω link.
    σκεφτηκα οτι ισως να σε ενδιαφερει -αν δεν εχει ηδη πεσει στην προσοχη σου... :)

    http://superstars2012.ourstage.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει "πολυ πράγμα" να δουν ακόμα τα μάτια μας. και είναι οι αντοχές του καθενός που θα καθορίσουν κατά κάποιο τρόπο τα γεγονότα.

      θενκς για το link, το είχα δει στο μπλογκ σου ήδη και θα το κοιτάξω, αν και μάλλον θα με πάρουν με τις πέτρες με αυτά που φτιάχνω :)

      Διαγραφή
    2. "...μάλλον θα με πάρουν με τις πέτρες με αυτά που φτιάχνω"
      ισως ετσι να σκεφτοταν και η κάμπια οταν αρχισε να φτιαχνει το κουκουλι, αλλα ομως... απ το κουκουλι βγηκαν πολυχρωμες πεταλουδες! :)

      Διαγραφή
  3. Είναι λυπηρό να φτάνεις ως εκεί... και από τις δυο πλευρές.. του θύτη και του θύματος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω Ηφ, αν και είχα την πολυτέλεια να είμαι ο θεατής.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails