5 Σεπτεμβρίου 2012

RHCP (ανταπόκριση)



Πρώτη φορά στα χρονικά συνέβη: η Χ μου έστειλε ανταπόκριση από τους RHCP χωρίς καν να της το ζητήσω (ξέρω ότι βαριέται να γράφει και με μπινελικώνει όταν το ζητάω, οπότε – αντανακλαστικά - το αποφεύγω). Να λοιπόν τι έφτασε πρωινιάτικα στο mail μου:

"....ξέρεις πως βαριέμαι τις ανταποκρίσεις .....ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ, πάρε λίγα σχόλια, ο.κ. είναι εντελώς υποκειμενικά, ρώτα καλύτερα κ άλλους ή διάβασε sites!!!!!   

Πάρα πολύ ενέργεια από το κομπρεσέρ Flea (αλλά αυτή την τρέλα του αγαπάμε ) ,μιλάει συνέχεια με το κοινό αυτός κ όχι ο Kiedis. Αλλά πάντα αυτός είναι ο λαλίστατος του γκρουπ ,μου έλεγε ο αδερφός μου κ όχι ο Kiedis.  Ο νέος κιθαρίστας Josh Klinghoffer, πιτσιρικάς, έπαιξε σχεδόν όλο το σετ καθιστός (σπασμένο πόδι,γαρ). Πάλι καλά γιατί κάτι άλλοι άχρηστοι θα είχαν αναβάλει την  τουρνέ..... Είναι εξίσου καλός με τον Frusciante!!!!!

Από τα τραγούδια τώρα , παίξανε αρκετά από τα χιτς τους-βέβαια πάντα υπάρχουν κ οι μίζεροι που κλαίγονται σε όλες τις συναυλίες("α δεν παίξανε το ένα ή δεν παίξανε το άλλο")εγώ αυτά που ήθελα τα άκουσα ,χα,χα,χα...... 

Αυτό είναι το setlist:


Πέρασα τέλεια ,παρόλο το στριμωξίδι,κλωτσοπατινίδι κ τους ημίγυμνους ιδρωμένους fan!!!!!! Δεν θυμάμαι να χόρεψα τόσο ούτε στους PEARL JAM ούτε στους U2 (θα μου πεις τούτοι εδώ προσφέρονται για χορό λόγω του funk rock ήχου τους) κ γενικά δεν θυμάμαι να έχω χορέψει τόσο σε συναυλία (σέρνομαι τώρα, πονάνε γάμπες ,μέση, άστα)

Στο πρώτο μισάωρο της συναυλίας ,μπορεί κ παραπάνω, μπάσο ντραμς ακούγονταν πάρα πολύ δυνατά κ η φωνή του Kiedis χαμηλά, αλλά μετά το έφτιαξαν. Ο Κiedis δεν χτυπιέται τόσο όσο παλιά (μπορεί να φταίει το ότι 50ρησε ή απλά ήταν κουρασμένος) ενώ το "σπαστικό" ο Flea όπως τον βλέπεις στα βίντεο κλιπ. Μπορεί αν τους βλέπαμε πριν 12 χρόνια όταν ήταν στα πολύ πάνω τους ,να ήταν καλύτερα, αλλά στη χώρα μας ,όλοι με καθυστέρηση δεκαετιών έρχονται........

Ο κόσμος τώρα λύσσαξε σε όλα ,μα όλα τα τραγούδια-τι ήταν αυτό-όλα τα λόγια ήξεραν!!!!!!!!

Κ τέλος για μένα οι συναυλίες (δεν αντέχω άλλο ,κουράστηκα πια) αλλά χαίρομαι που κλείνει αυτός ο κύκλος με ένα τέτοιο απωθημένο ,όπως κ τόσων άλλων σίγουρα!!!!!!

Χ"




3 σχόλια:

  1. ξενικότατο το θέαμα (για άκουσματα μη μιλάμε καλύτερα...), ελληνικότατη η ανταπόκριση (σε γήπεδο δεν έγινε;)
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ξενικός
    κ σε πανηγύρι της Ικαρίας να γινότανε θα πήγαινα,πολύ κόσμο κ εκεί θα μάζευαν,πάλι τα ίδια θα έγραφα,χα,χα,χα
    περί ορέξεως σπανακοκολοκυθόπιτα ,relax φίλε δε τρέχει κ τίποτα
    χριστίνα

    by the way τι ωραία τα πανηγύρια στην Ικαρία:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέχρι πριν 5-6 χρόνια θα λεγα πως ήταν και από τα δικά μου απωθημένα να τους δω live. Φέτος όμως κάτι δε μου κόλλαγε στο να πορωθω και να πάω, παρ' όλα αυτά Χριστίνα με έκανες και ζήλεψα μετανιωμένος που δεν ήμουν εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails