12 Οκτωβρίου 2012

φτου, μη με ματιάσουν



Όταν κοιταξα την αντανάκλασή μου στην πόρτα του βαγονιού στο μετρό – μπλε γραμμή – η στάμπα στην μπλούζα μου είχε μυστηριωδώς εξαφανιστεί. Περίεργο σκέφτηκα και έβαλα μηχανικά το χέρι στο σβέρκο μου. Η στάμπα είχε όντως εξαφανιστεί αλλά «Τι Τύχη!», μια ετικέτα (ούγια νομίζω τη λέγανε κάποτε) είχε ξεφυτρώσει εκεί που δε θα έπρεπε κανονικά να υπάρχει.  Κατέβηκα στον επόμενο σταθμό,  βρίζοντας την αφηρημάδα μου ,  και αποκαλύπτοντας το σώμα κούρου που κρυβόταν από κάτω, απεκδύθηκα του  t-shirt μου κι έπειτα το ξαναφόρεσα από την… καλή.  Μπορεί να με δείτε και στις ειδήσεις. 

Από κει και πέρα όλα πήγαν καλά  – στο σταθμό τα μηχανήματα έφτιαξαν με ένα απλό restart, η εκπομπή πήγε καλά νομίζω αν και το λόγο τον έχουν οι ακροατές, και εν πάση περιπτώσει στο γυρισμό δε με χτύπησε κανά τρόλει, ούτε έχασα όλα τα ΜΜΜ ακριβώς για μισό λεπτό.

Όποιος/α ενδιαφέρεται να ακούσει τη σημερινή εκπομπή ηχογραφημένη ή/και να την κατεβάσει, δεν έχει παρά να πατήσει το ακόλουθο εικονίδιο:

click pic to download


To playlist βρίσκεται κατά τα γνωστά στο πρώτο δικό μου σχόλιο της ανάρτησης.
  Καλή ακρόαση σε όσους ακούσουν και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους ανεξαιρέτως.


υγ. Και η καλοτυχία συνεχίζεται… Μόλις με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι ΝΑΙ!, κέρδισα  2 ή 4 ή 7 μέρες δωρεάν διαμονής, για 4 ή 2 ή   άτομα, σε 7 ή 4 ή 2 προορισμούς της αρεσκείας μου. 


15 σχόλια:


  1. Judas Priest - Caviar And Meths
    Gnarls Barkley - Who's Gonna Save My Soul - (Bassement sessions)
    Jace Everett - Bad Things
    Bob Dylan - Queen Jane Approximately
    T. Rex - Cosmic Dancer (Work In Progress)
    Pink Floyd - Fearless
    Of the Wand and the Moon - Tear It Apart
    Beck - Walls
    The Hidden Cameras - Kingdom Come
    Marianne Faithfull - I'm A Loser
    Lee Hazlewood - The Night Before
    The Heart Throbes - Here I Hide
    Arab Strap - Hello Daylight
    The Beatles - Two Of Us (Naked version)
    Raymond Byron & the White Freighter - Little Death Shaker
    Wolf Parade - You Are a Runner and I Am My Fathers Son (Redux)
    Mad Season - Wake Up
    The Brian Jonestown Massacre - When Jokers Attack
    The Rain Parade - I Look Around
    The Fuzztones - Just Once
    Opal - Happy Nightmare Baby
    The Trashmen - Malaguena
    Tarnation - There's Someone
    Sunnyboys - No Love Around
    Suzanne Vega - When heroes go down
    New York Dolls - Lonely Planet Boy
    The Stooges - Gimme Danger
    The Modern Lovers - Someone I Care About
    The Velvet Underground - All Tomorrow's Parties (Single Version)
    The Who - I'm A Boy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε και καλή διαμονή!
    Αχ και εγώ το χω πάθει αυτό, ευτυχώς το κατάλαβα νωρίς!!
    Αύριο θα σ'ακούσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηφ, εννοείται ότι τους είπα πως δεν ενδιαφέρομαι...
      Καλησπέρα για σήμερα και καλή ακρόαση για αύριο.

      Διαγραφή
  3. ... σώμα κούρου...
    ενδιαφέρον αυτό...
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά τώρα , μην πιστεύεις και ότι γράφεται στα διαδίκτυα!
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
    2. ας αφήσουμε λίγο χώρο για όνειρα και φαντασιώσεις...
      Ξενικός

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλό το πρώτο μέρος που το άκουσα ζωντανά και ακόμα περισσότερο ευχαριστήθηκα τη δεύτερη ώρα τώρα. Μπράβο λεμονοστίφτη.

    ο ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ ανώνυμε, χαίρομαι που σου άρεσε. (btw είσαι ο χθεσινός ανώνυμος;)

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλή η εκπομπή...κι εγώ το δεύτερο part το άκουσα αργότερα και μου άρεσε εξίσου... Μπράβο :)

    Kαλό απόγευμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ lefti, στερεότυπο αυτό που θα πω αλλά πολύ χαίρομαι που σου άρεσε. Μετά την εκπομπή του Θηφ, έριξα τρελλούς ύπνους. Τι τραγουδάρα έβαλε ο άτιμος, αυτή των Prisoners. Δεν το ήξερα

      Διαγραφή
  6. Φτου-φτου! *)

    Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι Of the Wand and the Moon, δεν είχα ξανακούσει. Μου θύμισαν Death in June, το πρώτο όνομα που 'ρθε στο μυαλο ήταν οι DIJ. Πέρα από την ηχητική συνάφεια που με "χτύπησε" πρώτη, σε δεύτερη φάση, έχοντας στο μυαλό μου σχετικό σχόλιό σου στην προεκφώνηση τού Δανού, λέω "κοίτα να δεις, παίζει και άλλη συνάφεια". Καταλαβαίνεις πού το πάω: στα αμφιλεγόμενα θέματα που επιλεγεί κι ο Ντάγκλας Πι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλός ο τελευταίος του δίσκος (δεν έχω ακούσει ακόμα τους παλιότερους) μάλλον σκοτεινός αρκετά.
      Να φανταστώ ότι μιλάς για τον Preston, σωστά?

      Πράγμα που με υποψιάζει ότι είδες το βίντεο του Sunspot... Τρομερό ε?

      Παρόλα αυτά αν κάνω λάθος συνειρμούς δες αυτό το βίντεο

      http://www.youtube.com/watch?v=IDFjvw_7Vks

      Διαγραφή
    2. Όχι, δεν είχα δει το Sunspot. Tρομερόοο, ναι!

      Για τον Douglas Pearce και το σχήμα του Death in June, λέω. Αμφιλεγόμενος καλλιτέχνης λόγω των ναζιστικών(?) θεμάτων που επιλέγει. Μισό, να βάλω και σχετικό λινκ για wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_P.

      Ο Δανός μού θύμισε τον ήχο των Death in June, πλέον κι αυτός όπως ο Πι μάς τα 'χαλάει' με τις απόψεις που εκφράζει. Έκανες ένα σχετικό σχόλιο στην εκφώνηση του τραγουδιού. Σε αυτό βασίστηκε ο συνειρμός μου κατά το δεύτερο σκέλος.

      Διαγραφή
    3. douglas preston

      Δεν τα ...ήξερα για τους Death in June, για λέγε... Ή άσε θα το ψάξω. Ή καλύτερα θα τους ψάψω, πέρα από ένα καταχωνιασμένο βινύλιο δεν έχω ακούσει σχεδόν τίποτε άλλο κι αυτό πριν από χρόνια.

      Εμένα μου φερε στο μυαλό λόγω του Sunspot, τον προαναφερθέντα (άτυχο απ ότι αποδείχθηκε) συνειρμό για τον Douglas Preston, το συγγραφέα.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_Preston

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails