4 Οκτωβρίου 2012

ψυχρός & ατρόμητος





Παρασκευή 5 Οκτοβρίου, όπως πάντα από το στούντιο του indieground radio ο υπογράφων θα είναι πάλι  "στον λεμονοστίφτη". Κλασσικά στις 10 το πρωί και για 2 ώρες με πάρα πολύ καλή μουσική. Όσοι πιστοί (και ξύπνιοι) ακούσετε πατώντας εδώ:

  #

Έχω ένα πρόβλημα τον τελευταίο καιρό με τις επιθετικές συμπεριφορές. Κυρίως με τη μη διαχειρίσιμη  από μένα εκδοχή τους, αυτήν που πηγάζει από πάσης φύσεως προβλήματα των ανθρώπων του περιβάλλοντός μου, αυτών που αλληλοπεριστοιχιζόμαστε.
Παρ’ όλο που οι ανοχές μου βαίνουν μειούμενες, είμαι πρόθυμος να βοηθήσω όπου και με όποιον τρόπο ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ, αποφεύγοντας μόνο με όποιο κόστος φωνασκίες και αναίτιους τσακωμούς (ειδικά για θέματα που δε με αφορούν προσωπικά) που θα χαλάρωναν στα σίγουρα τους συνομιλητές αλλά θα ανέβαζαν στο 22 την πίεσή μου. 

Όταν όμως τέτοιες συμπεριφορές προέρχονται από ανθρώπους που δε γνωρίζω προσωπικά, - η υστερία πάει να γίνει θεσμός - τα πράγματα είναι ευκολότερα για μένα. Ακόμα κι αν πρόκειται για – φαινομενικά τουλάχιστον– "επιθέσεις φιλίας" σαν την παρακάτω. 

Πέμπτη πρωί, τηλέφωνο στην οικία Λεμ, άγρια κι επιτακτική φωνή - ρομποτική παρότι ανθρώπινη – στην άλλη άκρη του καλωδίου. (Bold = έντονη φωνή, Bold & ΚΕΦΑΛΑΙΑ= υστερία)

ΟΤΕ: Καλημέρα θα ήθελα να μιλήσω με τον κ. Λεμ. 

ΕΓΩ: Παρακαλώ, ο ίδιος. 

ΟΤΕ: Τι μου κάνετε κ Λεμ;  Από την τηλεφωνική υπηρεσία του ΟΤΕ παίρνω. (Παύση)

ΕΓΩ: Ναι.

ΟΤΕ: Πως τα περνάτε;

ΕΓΩ: Ε; 

ΟΤΕ: Όλα εντάξει σήμερα;

ΕΓΩ: _

ΟΤΕ: Καλά είσαστε;

ΕΓΩ: Εε, μήπως να περνούσαμε παρακάτω; Στο παρασύνθημα που λένε. 

ΟΤΕ: Καλά λοιπόν κ. Λεμ, όπως επιθυμείτε. Να ξέρετε μόνο πως για την ασφάλειά σας, σάς ηχογραφώ. Εμείς εδώ στον ΟΤΕ σας είμαστε υπόχρεοι για την πολυετή σας εμπιστοσύνη και τη στήριξη που δείξατε στον οργανισμό.

ΕΓΩ: Μπράβο!

ΟΤΕ: Ευχαριστώ. Λοιπόν κ. Λεμ,  επειδή πλέον δεν ανήκετε στο δυναμικό μας, θα θέλαμε να σας επανεντάξουμε σε αυτό επιλέγοντάς σας για μια εξάμηνη ΔΩΡΕΑΝ παροχή 50τόσων καναλιών της εταιρίας μας. ΔΩΡΕΑΝ ΣΑΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ. Γιατί η κοστολόγηση τη σήμερον είναι το μεγάλο ζήτημα. Και  να φανταστώ πως η τιμολογιακή μας πολιτική σας έδιωξε από εμάς. Έτσι δεν είναι; Γι αυτό ΔΕ ΦΥΓΑΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ; ΠΕΙΤΕ ΤΟ. ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΘΑΡΑΤο ξέρουμε και οι δύο, παραδεχτείτε το...

ΕΓΩ: Ευχαριστώ δεν ενδιαφέρομαι, αλλά μη το πάρετε προσωπικά. 



6 σχόλια:

  1. χαχαχαχα πολύ γέλασα Λεμ! χαχαχα!
    Τι φιλικοί που είναι πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηφ, αυτή τη στιγμή μόλις με ξαναπήρε με τον ίδιο ευγενέστατο τσαμπουκά πάλι για τα ίδια. Με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά ήταν γυναίκα και κάλεσαν στο κινητό!!!

      Διαγραφή
  2. Το πρωί άντρας στα έλεγε αυτά;;;
    Και τι της είπες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο πρώτο άντρας με αγριοφωνάρα, σου λέω άλλος θα σκιαζότανε. τώρα γυναίκα που αρνιόταν επίμονα να καταλάβει ότι δεν ενδιαφέρομαι.
      - Εσείς θα χάσετε μου είπε στο τέλος

      Διαγραφή
  3. Αχ τι σπαστικοί!
    Ευτυχώς έβαλα άλλη εταιρία από την αρχή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όχι, ευχαριστώ! Κλικ, κλείνουμε το τηλέφωνο. Ο χρόνος είναι χρήμα...
    Ξενούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails