23 Οκτωβρίου 2012

μια γιορτή στου Νουριάν




Εχθές πήγα κι είδα το  «Μια γιορτή στου Νουριάν» του Φόλκερ Λούντβιγκ (Θέατρο Πορεία, σκηνοθεσία Βασίλης Κουκαλάνι) και πέρασα αξέχαστα όπως θα ‘γραφα και στις παιδικές μου εκθέσεις. 
Μιας κι όμως όπως έχω ξαναπεί είμαι άσχετος με το θέατρο, δεν ξέρω αν θα έπειθα έστω κι έναν να παρακολουθήσει το έργο αν προσπαθούσα να αναλύσω  τη σκηνοθεσία, το σενάριο, την ηθοποιία, τα σκηνικά κλπ (που βάζω σε όλα 5 στα 5 αστεράκια , *****), θα εστιάσω στο μοναδικό μου επιχείρημα:

Έκλαιγα από το γέλιο για μιάμιση ώρα, (εκτός από 78 δευτερόλεπτα που βούρκωσα από συγκίνηση). Είχα να γελάσω τόσο πολύ και κυρίως τόσο αβίαστα, δεν ξέρω κι εγώ πόσους μήνες. Χειροκροτούσα για κάτι λιγότερο από δέκα λεπτά, εννοείται όχι μόνος μου. Βγήκα από την αίθουσα άλλος άνθρωπος, καθαρός και τώρα που το σκέφτομαι ξανά ίσως τελικά μ’ αρέσει το θέατρο.

Θα γελάσεις – το υπογράφω – γι αυτό πάρε το φίλο/η σου και κυρίως – αν έχεις – παιδιά, ανήψια, βαφτιστήρια και δείτε όλοι παρέα μιαν ιστορία που εκτυλίσσεται σε ένα camping, όταν οι Έλληνες και οι Ιρανοί παραθεριστές, στα  γειτονικά αντίσκηνα έχουν ανάμεσά τους μόνο μια ανήλικη Πακιστανή καθαρίστρια.
 
 υγ. Μετά το τέλος της παράστασης στο μικρό μπαρ του πρώτου ορόφου, καλεσμένοι και συνοδοί των φίλων μας Αριστοτέλη Κ. και Αλεξάνδρας Σ. που υπέγραφαν τα σκηνικά και τα κουστούμια  ο μικρός Ζάχος - δηλαδή εγώ -, έγινε λίγο ρόμπα τραγουδώντας το I Miss You των Big Alice - στη θέα του παρευρισκόμενου Μπίγαλη - υπό το έντονο βλέμμα γυναικός που αργότερα αποδείχτηκε ότι ανήκε στη συνοδό του τραγουδιστή.



Συντελεστές:
Μετάφραση_Διασκευή: Βασίλης Κουκαλάνι
Σκηνοθεσία: Παντελής Δεντάκης, Βασίλης Κουκαλάνι
Σκηνικά_Κουστούμια: Αλεξάνδρα Σιάφκου, Αριστοτέλης Καρανάνος
Μουσική: Κώστας Νικολόπουλος
Τραγούδι τέλους : Active Member


Διανομή:
Κύριος Νουριάν: Βασίλης Κουκαλάνι           
Πιρούζ: Πέτρος Σπυρόπουλος          
Μπάμπης Παπαδάκης: Γιώργος Δάμπασης
Γιάννης: Μιχάλης Τιτόπουλος
Δώρα: Ηρώ Μπέζου
Αϊσέ: Πολυξένη Ακλίδη    


4 σχόλια:

  1. αφου σου εμεινε το στομαχι στη θεση, αρα εισαι καλα πλεον.
    μισος καμυ απο μοσχα μεχρι χονγκ κονγκ.
    μπιγαλης respect! επρεπε να κανεις headbanging με του "αιγαιου τα Blues"...
    thanx. ξερεις ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα μάλλον πολύ καιρό να γελάσω και με εξέπληξε το ότι μπορώ να το κάνω ακόμη.

      για το βιβλίο σε περιμένω αφού το διαβάσεις

      κι εγώ thanks φίλε

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ηφ, απ οτι έμαθα μετά το τέλος της σαιζόν (είναι η δεύτερη χρονιά) η παράσταση θα περιοδεύσει οπότε πιθανότατα να βρεις την ευκαιρία.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails