18 Οκτωβρίου 2012

r u talking to me?

19102012

Ο ταρίφας άνοιξε το παράθυρο της κούρσας και χάρισε στην πόλη μια πλαστική σακούλα, ένα κουτί από τσιγάρα, ένα τενεκεδάκι αναψυκτικού και ένα χρησιμοποιημένο μυξομάντηλο. Εγώ, είπα να κάνω πως δεν το είδα, να δώσω τόπο στην οργή, σάμπως εγώ θα σώσω τον κόσμο; - άσε που έχω και το στομάχι μου να με σφάζει -, αλλά έλα που τον έπιασε φανάρι και πέρναγα ακριβώς από μπροστά του. Στάθηκα δίπλα στο κίτρινο αμάξι.


Δεν είναι μαλακία να πετάς έξω τα σκουπίδια σου;

Σε μένα μιλάς; ποια σκουπίδια ρε φίλε;

Τέντωσα το χέρι μου χαζεύοντας τη βλακόφατσα που το ‘παιζε αθώο περιστέρι.

Α, ναι συγγνώμη να τα μαζέψω τότε, είπε, άνοιξε την πόρτα του ταξί , έσκυψε τον κορμό του προς τα έξω, και κάπου εκεί πρέπει να το ξανασκέφτηκε.

Τελικά λέω να μη τα μαζέψω, είπε χαμογελώντας και ανακάθισε στη θέση του. Πάτησε γκάζι και έφυγε με κόκκινο ο ηλίθιος.  Τι ηλίθιος, Θεέ μου!

#

Παρασκευή 19 Οκτοβρίου, όπως πάντα από το στούντιο του indieground radio ο εχθρός του ταρίφα θα είναι πάλι  "στον λεμονοστίφτη". Κλασσικά στις 10 το πρωί και για 2 ώρες με πολύ καλή μουσική. Όσοι πιστοί (και ξύπνιοι) ακούσετε πατώντας εδώ:


8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. και που να 'βλεπες πόσο ταιριαστή ήταν και η φάτσα του. Καλημέρα mahler

      Διαγραφή
  2. Θα πιαστώ από την τελευταία σου πρόταση:
    Θεός δεν υπάρχει!
    Αλλά από ηλίθιους...
    Ξενούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από ηλίθιους πήξαμε..
    Καλή εκπομπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ήρθαν για να μείνουν, αυτό είναι το χειρότερο. Καλημέρα Ηφ

      Διαγραφή
  4. δε μπορείς να φανταστείς πόσο έχω μαλώσει με κόσμο για αυτό το θέμα. ιδίως όταν υπάρχει κάδος σε ακτίνα 5-10 μέτρων. και πάντα έχω την απορία: αυτοί στο σπίτι τους, ό,τι σκουπίδια έχουν, τα πετάνε στο πάτωμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails