9 Οκτωβρίου 2012

ο μανιακός με το κασετόφωνο που έπαιζε Smiths

Και η μέγιστη ΜΟΥΦΑ του αιώνα να είναι δε μπορώ παρά να ομολογήσω ότι μου έφτιαξε τη διάθεση. Γι αυτό και παρότι δεν ανεβάζω "ειδησεογραφία" από άλλα sites/blogs, εδώ κάνω μια εξαίρεση. Μόλις μου το έστειλε ο Τσόκο και αναδημοσιεύω από fx news. Πάμε λοιπόν:



Συνελήφθη ο «μανιακός με το κασετόφωνο», που τρομοκρατούσε ζευγάρια και στο Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας!

Αίσιο τέλος είχε για την αστυνομία το κυνήγι του «μανιακού με το κασετόφωνο», γνωστού και ως «ο ψυχοπαθής με τους Smiths» ο οποίος τρομοκρατούσε ζευγαράκια μόλις αυτά είχαν χωρίσει ή ολοκληρώσει κάποιον σοβαρό καυγά.

Ο 32χρόνος, συνήθιζε να κυκλοφορεί έξω από μπαρ, σινέμα και πάρκα και να παρακολουθεί ζευγαράκια τα οποία μαλώναν. Μόλις το ζευγάρι ολοκλήρωνε τον τσακωμό του με άσχημο τρόπο, ο ψυχοπαθής έβαζε στο κασετόφωνο τραγούδια του θρυλικού συγκροτήματος από το Μάντσεστερ, «The Smiths» ή τραγούδια του τραγουδιστή του συγκροτήματος Morrissey και απολάμβανε την θλιβερή και συναισθηματική αυτή σκηνή. Συχνά μάλιστα όταν ένα από τα δύο μέλη του ζευγαριού ξεσπούσε σε κλάματα, ο 32χρόνος βιντεοσκοπούσε τη στιγμή και αργότερα ικανοποιούσε τα αρρωστημένα πάθη του βλέποντας ξανά και ξανά τις κασέτες στην οικία του στα κάτω Πετράλωνα, όπου διέμενε με τους ανυποψίαστους γονείς του.

Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία του 28χρονου Τάσου Χ. : «Βρισκόμουν στο άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας με την τότε μνηστή μου Αλίκη όπου μετά από 5 χρόνια σχέσης μου ανακοίνωσε πως θέλει να χωρίσουμε. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου, πάγωσα. Όταν έφυγε η Αλίκη ξέσπασα σε κλάματα. Ξαφνικά μέσα στην ησυχία άρχισε να παίζει το «Heaven knows I’m miserable» των Smiths. Ξέσπασα σε λυγμούς και όταν είδα έναν άνδρα να κρατάει ένα κασετόφωνο και να με βιντεοσκοπεί δεν μπορούσα να καταλάβω τι συμβαίνει. Η επιλογή του κομματιού μου διέλυσε την ψυχολογία, έκανα 3 χρόνια να συνέλθω. Από εκείνο το βράδυ όποτε ακούω τη φωνή του Morrissey ξεσπάω αμέσως σε κλάματα.»

Η συνέχεια στο fx news

12 σχόλια:

  1. LOL! Κλαίω! Ειδικά με τη συγκλονιστική ερμηνεία τού 28χρονου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *συγκλονιστική ΜΑΡΤΥΡΙΑ. Αχαχαχαχαχα!
      Μάλλον, παρασύρθηκα από το ύφος τού άρθρου και της 'είδησης'.

      Διαγραφή
    2. Δε μπορεις να φανταστείς πόσο γέλασα. Ακόμα και τώρα που διαβάζω τα σχόλια γελάω.

      Στο δρόμο για δουλειά, ψαχτός πήγαινα να κρυφακούσω καυγά ζευγαριού. Μόνο ένα "Καλά εσύ κοιμάσαι όρθια" έπιασε το αυτί μου οπότε αποφάσισα ότι θα έβαζα το Girlfriend in a coma". Σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο;

      Όχι ότι είχα Smiths μαζί μου, ούτε καν ένα κασετόφωνο. (μόνο mp3player)

      Διαγραφή
  2. Μήπως είναι αυτοαναφορικοί οι λόγοι που σου άρεσε η ιστορία ; Για να δούμε: Μανία με βιντεοσκοπήσεις; Check. Μανία με ηχογράφηση κασετών; Check. Μανία με ηχογράφηση βρετανικών σχημάτων σε κασέτα; Check. (να θυμίσω New Order, Buzzcocks, Belle & Sebastian).

    Πάντως σαδισμό δε σου προσάπτω. Ίσα-ίσα που ακόμη νοσταλγώ τις κασέτες σου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη λες τέτοια και με εκθέτεις!! χαχα

      Ρε συ χαζομπαμπά δε χρειάζεται να νοσταλγείς, όποτε θελήσεις πες μου τι θα θελες και οι μουσικές μου δικές σου.

      Διαγραφή
  3. δικε μου, αν ηταν καμια δεκαετια πισω, επαιζε να ημουν κι εγω..μιας και δυα τα κοινα. α-μεγαλωσα και διεμενα επι 32 χρονια παραπλευρως του αλσους (μετα κουραστηκα κι εφυγα απο την αθηνα) β-εχω περασει αρκετα βραδυα στο αλσος ακουγοντας Smiths αλλα και Inspirals. τι δε θα εδινα να ξαναγυρνουσα κυριακη στη γειτονια μου και να μην ειχε γκρεμιστει και το γηπεδο.
    υγ προφανως η βιντεοσκοπηση ηταν με "πιστολι" super8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζει δηλαδή και να αποτέλεσες την έμπνευση του τύπου. Κάτι σαν prequel να πούμε.

      Πάντως τώρα αν το ξανάκανες μάλλον θα γύρναγες σπίτι σου χωρίς το όποιο σύστημα αναπαραγωγής ήχου θα χες επιλέξει για συντροφιά στο πάρκο.

      "πιστολι" super8 -- μεγάλη ρέντα σήμερα χαχα

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις


    1. Ρε συ Ηφ, τί να σου πω δεν ξέρω. Πάντως ακόμα και η φαντασία κάποιου να τα βγαλε εμένα μου φτιαξε τη διάθεση της μέρας, - το χα κι ανάγκη - κι ακόμα γελάω.
      Αν πάντως είναι αλήθεια ο συλληφθείς είναι ΘΕΟΣ.

      Διαγραφή
  5. ΥΓ μήν αφήσεις την αλήθεια να καταστρέψει μια ωραία ιστορία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. too good to be true, αλλά γέλασα πολύ και "ζηλεύω" που δε το σκέφτηκα εγώ τέτοιο σενάριο.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails