7 Νοεμβρίου 2012

αυτοναναφορικότητα



 
Λάτρης της αυτοαναφορικότητας (δες άλλωστε το ίδιο το ιστολόγιο) δε δίστασα να την εντοπίσω - και φυσικά να τη θαυμάσω και να τη φωτογραφήσω - αγιογραφημένη στην καρότσα ετούτης της νταλίκας. Εθνική οδός Αθήνας-Πάτρας.

Η γοητευτική, "Πάμε Ντόλυ" ελευθερία του να εξαφανίζεσαι μόνος, καλπάζοντας προς (ή με φόντο το) ηλιοβασίλεμα δε συναντάται συχνά στην εξωτερική διακοσμητική νταλίκας, που κατά την (δυστυχώς μη καταγεγραμμένη) πολυετή μου έρευνα ταλανίζεται συνήθως από μια πιο γήινη/σαρκική θεματολογία. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια, ευτυχώς δεν εκφράστηκε το ρομαντικό/ερωτικό στοιχείο του καλλιτέχνη στο πινέλο του,  γιατί τότε το αποτέλεσμα πιθανόν να ήταν κάπως έτσι:



Εντωμεταξύ ο φίλος Χ, μου έστειλε μια φωτογραφία που τράβηξε με μια εντελώς ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ φράση/κόσμημα, στην καρότσα ενός μικρότερου αυτή τη φορά φορτηγού στα πέριξ του Τζανείου στον Πειραιά:


13 σχόλια:

  1. καλέ τι ακατανόητη, μια χαρά εξηγήσιμη είναι η φράση. Ο γιατρός προτείνει καρπούζι και ο Μελένιος (αυτός που το πουλάει ντε) είναι τόσο μάστορας στο καρπούζι όσο και ο Γκάλης με την μπασκέτα. Ναι οκ έχει μείνει μπασκετικά λίγο πίσω ο τυπάς αλλά το νόημα είναι σαφές χαχαχα
    Α, και καλημέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε,εσύ είσαι μου φαίνεσαι σπουδαγμένος τύπος τελικά! Είσαι μήπως κι από αυτούς τους οικολόγους που ελευθερώνουν οχιές στα χωράφια μας? Ελπίζω όχι για να μην κόψουμε παρέα και να χω το ελεύθερο να σε ρωτάω όποτε δεν καταλαβαίνω. Έτσι; Γιατί δεν καταλαβαίνω πολλά τελευταία. Καλή μας μέρα μάλερ.

      Διαγραφή
    2. χαχαχα όχι με τα φίδια δεν έχω καλή σχέση-εκτός κι αν είναι μαγειρεμένα χαχαχα. Βασικά χρειάζεται ένα καμένο μυαλό για να καταλάβει τι θέλει να πεί άλλο ένα τέτοιο μυαλό. Οπότε όταν έρχεσαι σε επαφή με κάποιο στέλνε μήνυμα να κάνω την μετάφραση. Και πάλι καλημέρα :)

      Διαγραφή
    3. Μάλερ, κάτι που σκέφτηκα μόλις τώρα. Μήπως είναι δικό σου το φορτηγό?

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ έσπασα το κεφάλι μου...
    Αλλά ευτυχώς άνοιξα τα σχόλια να αναρωτηθούμε μαζί και βρήκα την απάντηση από τον Mahler. χαχαχα
    Έχεις δίκιο ρε φίλε, αυτό εννοεί, σίγουρα!
    αχχαχα
    Και γιατί είναι πίσω μπασκετικά; Μήπως το μπάσκετ έχει προχωρήσει από τότε; Γκάλης και ξερό ψωμί!
    Ή.... και γλυκό καρπούζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σημεία στίξης ίσως μας αποπροσανατόλισαν αγαπητή AnD, δεν εξηγείται αλλιώς.
      Εντωμεταξύ αν και δέχομαι τη μετάφραση του Μάλερ, και το ...κατάλαβα, το νόημα αυτού δε μπορεί να κάτσει στο μυαλό μου με τίποτα. Λες να είναι μορφή ποίησης?
      Γλυκό καρπούζι του κουταλιού; Δεν έχω δοκιμάσει εκουσίως.

      Διαγραφή
    2. είναι χαϊκού βρε για αυτό δεν το πιάνεις χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. αχαχχα
      Τώρα μας αποτελείωσες! χαχαχα
      Πού να πάει το μυαλό μας εκεί; Όντως έτσι εξηγούνται και τα περιέργα κόμματα! χαχααχχα

      Διαγραφή
  3. χαχαχα στον Γκάλη κόλλησες βρε;;;
    Ανάλογα που εξειδικεύεται ο καθένας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηφ, εγώ προσωπικά κόλλησα σε πολύ περισσότερα αλλά δε βαριέσαι, μπορεί να ναι που δεν είχα πιει καφέ

      Διαγραφή
  4. εγώ κόλλησα κυρίως στη στίξη. σπουδαίο πράγμα η στίξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφού μπέρδεψε και μένα που είμαι ο άρχοντας των κομάτων (και των φράσεων ανάμεσα σε παύλες),

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails