20 Δεκεμβρίου 2012

προ του τέλους συγχώρεση




- Καλημέρα, να σας ρωτήσω κάτι;
- Βέβαια κύριε, σας ακούω, μόνο γρήγορα!
- Ε, να, ξέρετε, δεν μου έχει έρθει ακόμα το εκκαθαριστικό, και έχω κάνει τη δήλωση μου από τον Ιούνιο, να ανησυχώ;
- Όχι καλέ, είναι αρκετές οι δηλώσεις που μας έχουν ξεμείνει, κατά τον Ιανουάριο – βαριά Φεβρουάριο – θα τις έχουμε ξεμπερδέψει όλες.

Εκτός κι αν έρθει το τέλος του κόσμου (*), σκέφτηκα αλλά δεν είπα, παρ’ όλα αυτά έφυγα από την εφορία ήρεμος, πετάχτηκα στην τράπεζα να βάλω το νοίκι κι έπειτα στο σουπερμάρκετ παραδίπλα, δεν είχα φτιάξει λίστα για ψώνια και βαριόμουν να περιφέρομαι μέσα στην πολυκοσμία, αγόρασα ένα τενεκεδάκι καφέ μόνο, το μεγάλο.

(*) Στην περίπτωση που τελικά έρθει αύριο το τέλος του κόσμου (εγώ θα έχω καφέ στο σπίτι - αλλά όχι εκκαθαριστικό - και ίσως ακούω Vince Eager), νομίζω πως θα ‘θελα να ‘χω ζητήσει μια συγγνώμη από όσους έβλαψα/στεναχώρησα/πίκρανα/βλαστήμησα/έπρηξα/έβρισα ακούσια ή ...(γμφγχχ) εκούσια. 
Κι αυτό όχι για λόγους υστεροφημίας - αφού δεν θα υπάρχει ύστερα – αλλά γιατί ποτέ δεν ξέρεις, για καλό και για κακό, για παν ενδεχόμενο, για του λόγου το αληθές, για να μη μετανιώσω που δεν το έκανα τη στιγμή της καταστροφής όταν πλέον είναι αργά, για λόγους πολιτικής ορθότητας, γιατί  φαντάζομαι πως δεν είναι καλό να έχεις εχθρούς ούτε στον παράδεισο ούτε στην κόλαση και τέλος  γιατί μπορεί απλά να προσπαθώ μέχρι τελευταία στιγμή (20/12/2012), να γίνω καλός άνθρωπος.


Τώρα, αν παρ’ ελπίδα οι προφητείες για τη συντέλεια δεν επαληθευτούν πρωινιάτικα Παρασκευής, θα προλάβω να κατέβω κατά τις 10:00 πμ  στο στούντιο του indieground να εκπέμψω ένα τελευταίο (για τη χρονιά σίγουρα) επεισόδιο-αφιέρωμα στο "ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ", το οποίο μπορείτε να ακούσετε ζωντανά πατώντας εδώ:



Αν πάλι με προλάβουν οι εξελίξεις, δε βαριέσαι, καλή καρδιά!

Υγ. Σε περίπτωση που η συντέλεια αναβληθεί, οι αποδέκτες της συγγνώμης μου μπορούν να την κρατήσουν παρακαλούνται να μου την επιστρέψουν.


...and i feel fine

2 σχόλια:

  1. Σταμάτα βρε! Δεν έρχεται κανένα τέλος!
    Να πας να ρωτήσεις για το εκκαθαριστικό μην σου τύχει κάνα πρόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hf, έχεις άδικο, έρχεται το τέλος του ...χρόνου στα σίγουρα. Όσο για το εκκαθαριστικό μου είπαν ότι η δήλωση μου είναι στι εκκαθαρίσεις που θα γίνουν το Γενάρη... (Τί είναι 7 μήνες μπροστά στην αιωνιότητα;)

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails