25 Φεβρουαρίου 2013

ανένδοτος στην εξυπνάδα




Παλαιότερα είχα διαβάσει μια μελέτη – αστικός μύθος ή όχι δεν ξέρω – που συσχέτιζε το χρώμα ενός αυτοκινήτου με το χαρακτήρα και τον τρόπο οδήγησης του κατόχου του. ‘Ελεγε για παράδειγμα η έρευνα αυτή πως είναι περισσότερο επιθετικοί ή/και  νευρικοί στο βολάν οι κάτοχοι κόκκινων οχημάτων σε αντίθεση με τους αντίστοιχους ιδιοκτήτες λευκών. Αλήθεια-ψέμα τι να σου πω;

Εκείνο όμως που μπορώ με σιγουριά να κάνω είναι η σύνδεση του μεγέθους ενός αυτοκινήτου με την κοινωνικής συνείδησης του ιδιοκτήτη του.  Έχω παρατηρήσει λοιπόν ότι η μείωση του μεγέθους ενός αυτοκινήτου (με το smart – όντας το μικρότερο όλων – να αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα)  επιφέρει την ανάλογη και εκθετική μείωση των αντανακλαστικών ευσυνειδησίας (sic) στους κατόχους τους και την μεγιστοποίηση της δυσλειτουργικής και αγενούς σχέσης τους με τους με ή χωρίς ειδικές ανάγκες συμπολίτες

Μια σειρά φωτογραφιών που έχω τραβήξει κατά τους ατέλειωτους ποδαροδρόμους μου στην πόλη και όχι λεκτικές ακροβασίες είναι το βασικό μου επιχείρημα, που κοντράρει ταυτόχρονα και την άποψη όσων φίλων μου ισχυρίζονται ότι απλά είμαι εμπαθής (πως και γιατί θα μπορούσα άλλωστε) με τη συγκεκριμένη μάρκα οχημάτων

Χαριτωμένοι κι εξυπνάκηδες λοιπόν, πάνω σε πεζοδρόμια - συνήθως παρκαρισμένα κάθετα, μέσα σε πάρκα, καβάλα σε πεζοδρόμους, πάνω σε ράμπες για καροτσάκια κ.ο.κ.
 

 

Ετούτη η σειρά φωτογραφιών – μεγάλη και κουραστική το ξέρω – δεν είναι η πρώτη καταγραφή της βλαμμένης συμπεριφοράς που χαρακτηρίζει μεγάλο ποσοστό των οδηγών της τετράτροχης χαριτωμενιάς. 




  
 Περισσότερα smart – παρκαρίσματα εδώ: smart είσαι και φαίνεσαι!  καθώς και άλλη μια υπέροχη smart-φωτο: η εξυπνάδα πάει παντού.


2 σχόλια:

  1. Είπαμε έιναι βολικό αλλά όχι και έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς έτσι είναι Ηφ. Νομίζουν πως έχουν ποδήλατο, το αφήνουν όπως όπως. Χώρια που έχω την εντύπωση πως νιώθουν και χαριτωμένοι με τα κατορθώματά τους συν τοις άλλοις. Παράνοια.
      Δεν είναι οι μόνοι, αλλά σε ποσόστωση ξεπερνάνε κάθε άλλο είδος και μάρκα οχήματος σε μαλακισμένη συμπεριφορά.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails