25 Απριλίου 2013

άντε βρες μπομπ


Μετά την όγδοη αρνητική απάντηση, συνέχισα απτόητος, και κάπου πίσω από την Κολοκοτρώνη μπήκα στο ένατο κατάστημα με λαμπάδες και είδη δώρων. Και ξεκίνησε ο παρακάτω διάλογος: 

_ Καλημέρα! Μήπως έχετε λαμπάδα Μπομπ Σφουγκαράκης;

 - Όχι αλλά γιατί δεν παίρνετε ένα φωτιστικό στρουμφάκι; 

- Γιατί τότε θα χρειαστεί να αγοράσω και γεννήτρια.

- Μα κύριε, μόλις τα φέραμε! 

Έφυγα γελώντας και 2-3 μέρες αργότερα (χωρίς να έχω βρει λαμπάδα ακόμα είναι η πικρή αλήθεια) πάλι στο κέντρο της Αθήνας (τζίφος και η δέκατη προσπάθεια) τράβηξα αυτές τις τρεις καθόλου πασχαλινές φωτογραφίες:

 


 
 
 #
 
Αύριο Παρασκευή 26 Απριλίου το πρωί - όπως άλλωστε συνηθίζω τα τελευταία 2 χρόνια - θα είμαι κατά το σύνηθες στο στούντιο του indieground προσπαθώντας να καταλήξω ποιοι από τους μουσικούς μου συνειρμούς θα βγουν στον αέρα της εκπομπής.
 
Αν κάποιος/α επιθυμεί να ακούσει την προσπάθεια αυτή δεν έχει παρά να συμπλέξει τις δικτυακές του ίνες με εκείνες του indieground online radioπατώντας εδώ:
 

https://www.facebook.com/events/338851072885312/

Ραντεβού αύριο λοιπόν. Θα τα πούμε στις 10:00 το πρωί όπως πάντα.


8 σχόλια:

  1. Μα πας για ψώνια χωρις να ρωτησεις το θειο-Googly πριν?
    http://tinyurl.com/clgsoaw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, πάνω που είχα αποφασίσει να τη φτιάξω μόνος μου, θα με βάλεις να τρέχω στο μαρούσι!!!

      :)

      Διαγραφή
  2. Έλααα...δε σε πιστεύω...( κι εσύ, να μην έχεις μία γεννήτρια...που πας? )

    δεύτερο "'Ελααα...δε σε πιστεύω..."...photoshock είναι ( wishful thinking θα έλεγα καλύτερα .Μα είναι "πασχαλινές" και θα μπορούσαν να φέρουν τον τίτλο Η επιτομή της Στάυρωσης"...
    Αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι μου ήρθε άλλη ιδέα, για να μην αρχίσω όμως "τα γαλλικά" μου θα προτιμήσω ταπεινά την σιωπή...
    Καλό μεσημέρι lemon και εύχομαι συντόμως να βρεις την λαμπάδα που ψάχνεις για την βαφτιστικιά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως ρε γμτ, που πάω χωρίς γεννήτρια σ' αυτή τη ζωη; πάντως μου φτιαξε το κέφι σ' εκείνο το μαγαζί.

      (Και) εχθές η Αθήνα αστυνομοκρατούνταν! Όπου και να κοίταζες. Έβγαλα κάμποσες φωτό ακόμα ίδιας θεματολογίας αλλά δεν τις ανάρτησα, είπα να μην κουράσω....

      Να 'σαι καλά lefti, εσύ λαμπάδα πήρες?

      Διαγραφή
    2. Nαι , μία για το γλυκό βαφτιστήρι μου :) :) :) και μία για το γιο μου :) :) :)...μπορείς να φανταστείς το γιατί...
      Δεν μου αρέσει να τρέχω τις ημέρες γιορτών για δώρα, τα ψωνίζω λίγο νωρίτερα..

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα lefti. Νομίζω πως φαντάζομαι. :)

      Εμένα πάλι Δεν μου αρέσει να τρέχω τις ημέρες γιορτών για δώρα, αλλά Ουτε και νωρίτερα..

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails