29 Απριλίου 2013

παίζοντας με κούκλες






σ'ένα πεζοδρόμιο του Πειραιά. Σήμερα.

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευτυχία.

      Ήταν ωραία τα πιτσιρίκια. Σα να έπαιζαν στο σαλόνι του σπιτιού τους.

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει που ο φακός σου καταγράφει τους ανθρώπους με τρυφερότητα. Πολύ καλός και ο "άντρας με τα λουλούδια" της προηγούμενης εβδομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει το καλό feedback του σχολίου σου. Να σαι καλά Ανώνυμε/η!

      Διαγραφή
  3. ποιό παιδί - αγόρι, κορίτσι - δεν έχει "δεθεί" με κούκλα σε κάποια φάση της ζωής του;
    Και το αρκουδάκι κούκλα είναι...
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που λες Ξενικέ, κάποτε στην Πάτρα σε ένα μεγάλο σεισμό, φεύγοντας άρον άρον από τον έβδομο όροφο που έμενα έβαλα σε μια τσάντα μια αλλαξιά, τα λεφτά μου και καθώς ήταν ακόμα άδεια το μόνο που μου ρθε να "σώσω" πριν κλειδώσω ήταν ένα χνουδωτό αρκουδάκι.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails