30 Απριλίου 2013

τα τρία πόσο;

 

Η μέθοδος των τριών. Απίθανο marketing - προσφορά γνωριμίας στο Μοναστηράκι την Κυριακή που μας πέρασε: 1 ευρώ το ένα τεμάχιο, 2 ευρώ τα δύο! 
Μέχρι να αποκριθεί η κάμερα του κινητού μου, ένας αστραπιαίος κύριος παρεμβλήθη μεταξύ του φακού και του στόχου χαρίζοντας μου μια ένα ενσταντανέ του λαιμού του, φωτογραφία που για αναξήγητο λόγο με διασκεδάζει και την αναρτώ.


Από δίσκους τώρα (για όσους ενδιαφέρονται) η "σοδειά" δεν ήταν μεγάλη, είχε πάντως μια ιδιαίτερη ποικιλία: Metallica (με αυτό μέσα), Beatles (με αυτό), ένα 12ιντσο Poll που αγνοούσα την ύπαρξή του, και Βίκυ Μοσχολιού (με αυτό των Σπανού/Ελευθερίου μέσα)

Κι έπειτα, το απόγευμα της ίδιας μέρας στον indieground, σ' ένα εμβόλιμο επεισόδιο της εκπομπής "στον λεμονοστίφτη", το έκτο παρέα με τον Νεκ, ακούσαμε τις άριστες - κατά τη γνώμη μου - δικές του μουσικές επιλογές (εντάξει συνεισέφερα  μερικές κι εγώ). Ευχαριστούμε αμφότεροι όσους μας άκουσαν ζωντανά ελπίζοντας να ακουγόμασταν αρκούντως ψυχαγωγικοί.  Όσοι/ες θέλουν, μπορούν να ακούσουν το ηχογραφημένο αυτό δίωρο απ' ευθείας από εδώ:




ή να κατεβάσουν το podcast αυτής με το πάτημα ενός εικονιδίου (και στη σελίδα που ανοίγει το download 111.99 MB) :

click pic to download
 To playlist της εκπομπής όπως πάντα στό πρώτο δικό μου σχόλιο.


Δυο εικοσιτετράωρα αργότερα κι ενώ ο ήλιος κατάφερε να γίνει αφόρητα καλοκαιρινός, εγώ κατασκοπεύω κρυμμένος πίσω από τις χαραμάδες των μισόκλειστων ματιών μου τα μέχρι χθες όμορφα πρόσωπα ανθρώπων που δε γνωρίζω να μεταμορφώνονται σε άσχημες μούρες, μορφάζοντας για να αποφύγουν το ρημαδοφώς. 
Ταυτόχρονα προσπαθώ να ενεργοποιήσω πρώιμα τις καλοκαιρινές μου άμυνες, προκειμένου να παραμείνω - εγώ και όχι ο ήλιος - υπεύθυνος των πράξεών μου. Καταρχάς αγοράζω καινούριο τζόκεϊ σε αντικατάσταση του απωλεσθέντος αγαπημένου μου.
Κι έπειτα ξεκινώ να κοιτάζω μόνο προς τα κάτω. Εκεί βέπω μια παπαρούνα (?)


 κι ένα βάτραχο που στοχάζεται μπροστά από ένα γκράφιτι. (!?)


Και τα δύο στον πεζόδρομο της Ερμού στο ύψος του Κεραμεικού, κατηφορίζοντας για το παζάρι του συνδέσμου των ρακοσυλλεκτών στην Τεχνόπολη.

7 σχόλια:

  1. Mike Rozakis - Flower Power
    Franco Micalizzi // by Bulldog - Man Before Your Time (Napoli Violenta)
    Gene Rockwell - Don't Leave Me Now
    Eartha Kitt - The Heel
    Girma Beyene - Enken Yelelebesh
    The Zoo - I Cry
    Chuck Berry - Come On
    Knack - Softly, Soflty
    Bob Dylan - Wigwam (rsd mix)
    Townes Van Zandt - Waiting Around to Die
    Golden Gate Quartet - I'm Troubled
    Tom Odell - Another Love
    Amanda Palmer and The Grand Theft Orchestra - The Killing Type
    Depeche Mode - Personal Jesus (Live On Letterman 2013)
    Marilyn Manson - Working Class Hero
    Gianfranco Reverberi - Nel Cimitero Di Tucson
    Rob Coffinshaker - Gloomy Sunday
    Guano Padano feat Mike Patton - Prairie Fire
    Growlers - Gay Thoughts
    The Strangeloves - I Want Candy
    The Creatures - Right Now
    Edwyn Collins - Dilemna
    Echoes Of Jerusalem - Echoes Of Jerusalem
    Barrabas - Woman
    House of Love - Money Man
    Ramases - Balloon
    Chantal Goya - Laisse-Moi
    Jack - Biography of a First Son
    Herman Dune - Holding A Monument
    Radiohead - Let Down

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω φωτογραφικό ντοκουμέντο με καλύτερη προσφορά.
    MASSAGE:
    30' 15 ευρώ
    50' 30 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ ήξερα το κλασσικό: τα τρία, δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails