29 Μαΐου 2014

θα τα δεις να στεγνώνουν


Εν κινήσει στους δρόμους, δουλειές & τρέξιμο, βινύλια στη μασχάλη, οι Felt, κι άλλες δουλειές, εκλογές ξανά, παζάρια, βιβλία, ελάχιστος χρόνος για απομόνωση, ο Wim Wenders, κι άλλες μπύρες, οι μουσικές αποκαλύπτονται εμπρός μου και μου κόβουν την ανάσα, τις καταγράφω, μια καινούρια μπάντα, ένα κινέζικο δεκάιντσο, οι The Trypes (!!!) μου αλλάζουν τον ρου κι αυτής της εβδομάδας, όλες οι μικροσυνήθειες που κάνουν τον κόσμο μου να γυρίζει χωρίς να χάνει στροφές, σηματοδοτούν την εκκίνηση ενός νέου επεισοδίου. 

Κι ενώ στα αυλάκια του δίσκου και του εγκεφάλου μου στριφογυρνούν οι Psychic TV, και οι Silos, φρέσκα και παλιά ακούσματα, κυκλοφορίες όχι απαραίτητα χθεσινές από βινύλια, cd, κασσέτες, 45αρια και mp3, προσπαθώ να βάλω σε τάξη καμιά 40ρια τραγούδια από αυτά που θυμήθηκα, έμαθα, μου πρότειναν, ανακάλυψα, άκουσα, με συγκίνησαν και τελικά επέλεξα κατά τη διάρκεια ολόκληρης της εβδομάδας ώστε να σχηματίσουν σιγά-σιγά το soundtrack αυτής υπό τον τίτλο “tears go by”, (s03e35), 

Αυτήν την Παρασκευή, 30 Μαΐου, στις 10:00 το πρωί όπως πάντα. Όποιος/α επιθυμεί να μου κάνει ραδιοφωνική παρέα δεν έχει παρά να συμπλέξει τις δικτυακές του ίνες με εκείνες του indieground online radio, πατώντας εδώ:


2 σχόλια:

Related Posts with Thumbnails