25 Αυγούστου 2014

Lemon In First Out



Σχεδόν ψυχή ζώσα στην Αθήνα - τουλάχιστον απ’ αυτές τις ψυχές που ξέρω – κι εγώ περαστικός. Παίρνω τη Γεωργία τηλέφωνο, έχει γίνει γειτόνισσα τελευταία

- Σώσε με, της λέω, έλα να με φωτογραφήσεις γιατί δεν έχω ούτε μια φωτογραφία της προκοπής που να μην φαίνεται η μούρη μου και θα μου στείλουν λένε συνεργείο. Όταν την ακούω να δειλιάζει, αμφιβάλλοντας για την εικονοληπτική της δεινότητα, την ηρεμώ:

- Μην ανησυχείς, έχω εγώ μια ιδέα εσύ απλά θα πατάς αβέρτα τα κλικ.

Βγήκαμε στην πίσω αυλή του σπιτιού μου, αστικό τοπίο, ακάλυπτος, κάγκελα, κεραίες τηλεόρασης κλπ. Ανεβοκατέβηκα μέσα σε 5 λεπτά τις μεταλλικές σκάλες που οδηγούν στους πάνω ορόφους και μέσα στην Αυγουστιάτικη ησυχία άκουγα ικανοποιημένος το συνεχές ανοιγόκλειμα του κλείστρου της μηχανής, ρεμβάζοντας πότε τα πόδια μου πότε το μεσημεριανό υπερπέραν.

Έστειλα 5-6 φωτογραφίες, διάλεξαν μία συνοδευτική να ανεβάσουν και λίγες ώρες αργότερα, ίσα-ίσα πριν σαλπάρω για Κρήτη (για την οποία πιθανολογώ πως όλο και κάποια ανάρτηση θα ακολουθήσει) δημοσιεύτηκαν στο lifo.gr μερικές ερωτήσεις που μου έθεσε ο Βαγγέλης Μακρής, σχετικές με κάποια προηγούμενη ανάρτησή μου (εκείνη που αφορούσε την πρώτη φορά που άκουσα Ηλίθια Αστεία) καθώς φυσικά και οι απαντήσεις μου. Αν θες μπορείς να τις διαβάσεις εδώ:


 Εδώ, σε μια αδημοσίευτη φωτό: εγώ και το αγαπημένο μου σαλιγκάρι.

8 σχόλια:

  1. Έχεις αγαπημένο σαλιγκάρι;;; Ουάου!!! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία φωτό πάντως, έστω και αφυψηλού!!

      Διαγραφή
    2. αγαπημένο μου βαφτίζεται το πρώτο σαλιγκάρι που συναντώ στην αυλή. Όσο για τη φωτό κι εμένα αυτή μου άρεσε αλλά άμα δεις στο λινκ διάλεξαν για το site κάποια άλλη που φαίνονται λίγο καθαρότερα τα χαρακτηριστικά μου.

      Διαγραφή
  2. ...ήταν από τις στιγμές που από συγκυρία, χωρίς καν να το περιμένεις, καβαλάς τη ροή της (μουσικής) ιστορίας και πορεύεσαι...
    ...Η μουσική των Στέρεο Νόβα στην διόλου τρυφερή ηλικία των 23 ήταν από εκείνα τα χαστούκια που σου διδάσκουν γιατί δεν πρέπει να είσαι ισχυρογνώμων. Που σου στρέφουν το κεφάλι μερικές μοίρες, όχι πολλές, τόσες όμως όσες ακριβώς χρειάζονται ώστε το ακουστικό σου νεύρο να απελευθερωθεί και να μάθει να συντονίζεται (ξανά και ξανά) σε νέους ήχους που το ευχαριστούν...

    Mε συγκίνησες παλιοσειρά.. το έκανες πάλι το θαύμα σου!
    Οι Στέρεο Νόβα σταθμός..χωρίς τέλος
    Όμορφα να περνάς Κρήτη
    Οι φωτό μου άρεσαν πολύ, μπράβο στη Γεωργία
    Φιλιά :)))

    ΥΓ :...Τι να μας πει κι ο Κανάκης..? Όποιος ήταν πάνω..θυμάται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλησπέρα μου από το κλεινόν άστυ φίλτατη lefti. Μου έπεσαν εύκολες ερωτήσεις και τελικά τα πήγα καλά.

      Αν και για να σου πω την αλήθεια αρχικά είχα εκθέσει τις επιφυλάξεις μου για το αν θα είχε οποιοδήποτε ενδιαφέρον μια τέτοια σειρά ερωταποκρίσεων.

      Διαγραφή
  3. Στα έγραψα...
    Ωραία και η φωτό με το σαλιγκαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε ευχαριστώ και από εδώ για τα καλά σου λόγια αγαπητή Teteel. Την καλησπέρα μου.

      Χαιρόμαστε αμφότεροι που σου άρεσε η κοινή μα φωτογραφία :)

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails