5 Φεβρουαρίου 2015

προσεχώς: ένας oδηγός ...αυτοϊκανοποίησης



Όταν πριν από μερικές εβδομάδες μου ετέθη αιφνιδιαστικά το ερώτημα «Έχεις νιώσει ποτέ τόσο μαλάκας;» (κάτι σαν το «Ever get the feeling you've been cheated?» των Sex Pistols) κι αφού αυτό απαντήθηκε μετά βεβαιότητας καταφατικά (όποιος/α ΔΕΝ θ' απαντούσε  σαν κι εμένα κερδίζει – σοβαρολογώ - ένα δίσκο βινυλίου από τους διπλούς μου), ανέτρεξα για ενδελεχείς μελέτες βαθυστόχαστων & παρήγορων αναλύσεων επί του θέματος στα ήσυχα ράφια της δισκοθήκης και στα μοναχικά δρομάκια των δίσκων μου. 

[Οι περισσότερες άλλωστε από τις μουσικές επιλογές που ακούμε κάθε εβδομάδα στις εκπομπές κάπως έτσι διαλέγονται: από τα γεγονότα της εβδομάδας. Υπέθεσα κι εγώ έτσι σκοτισμένος όπως ήμουν πως όλο και κάποια τραγούδια θα έβρισκα για το επόμενο επεισόδιο.]

Μάταια.

Αντί των όποιων άλλων - σχετικών με το λήμμα αυτό - απαντήσεων, το μόνο που ξεχύθηκε από τα ηχεία ήταν ένα πλήθος τραγουδιών που πραγματεύονταν τον …αυτοερωτισμό ως πράξη και εστίαζαν χωρίς καμιά μεταφορική δυναμική πάνω στην αγνότατη - την κυριολεκτική δηλαδή - σημασία της λέξης «μαλάκας». Αυτό ήταν λοιπόν. Το είχα κλειδώσει το θέμα.

Turning Japanese - a music guide to Self-Pleasure

Μια εβδομάδα μόλις πριν από την περιβόητη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου ένα μουσικό αφιέρωμα στον αυνανισμό είναι νομίζω ό,τι πιο ταιριαστό. Ο κατά το δυνατόν πληρέστερος οδηγός στην αυτοϊκανοποίηση και τη γοητεία του μοναχικού έρωτα όπως αυτός υμνήθηκε από μεγάλους συνθέτες, ποιητές και στιχουργούς στην pop κ τη rock σκηνή και ουκ ολίγες φορές – έστω και δίχως να το παίρνουμε χαμπάρι – τραγουδήθηκε κι από όλους εμάς αύριο

Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου στις 10 το πρωί 

όπως πάντα (και για λίγο περισσότερο από 2 ώρες αφού το θέμα είναι μεγάλο)

και όποιος/α επιθυμεί να με συντροφεύσει δικτυακά και ραδιοφωνικά από το σπίτι, τη δουλειά ή απ' όπου αλλού δεν έχει παρά να πατήσει τον παρακάτω σύνδεσμο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails