3 Ιουνίου 2015

Η ισχύς εν τη ενώσει - η 5η συλλογική εκπομπή




You can’t always get what you want but if you ask lemon you may listen to what you need !

Καθώς το καλοκαίρι σιγά-σιγά πλησιάζει νομίζω πως έφτασε η ώρα για άλλη μια εκπομπή ακροατών. Ήτοι εσείς διαλέγετε εγκαίρως τα τραγούδια που θα ακούσουμε παρέα την ερχόμενη Παρασκευή, μου στέλνετε τις επιλογές σας κι εγώ - τον ουρανό με τ’ άστρα κι αν μου ζητήσετε -, θα κάνω τα πάντα για να τα βρω: θα τα ψάξω, θα τα ψηφιοποιήσω από βινύλια, θα το κατεβάσω, θα τα αγοράσω, στην ανάγκη θα τα τραγουδήσω ο ίδιος. Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το ζητήσεις εγκαίρως (για να το μάθω είπαμε αν χρειαστεί).


Ένα επεισόδιο αφιερωμένο σε όσους λογίζονται ακροατές – φανατικοί ή μη – της εκπομπής «στον λεμονοστίφτη» που μου κρατάνε συντροφιά ακούγοντας τα εβδομαδιαία μου ημερολόγια/playlist άλλοτε ζωντανά κι άλλοτε ηχογραφημένα .

Παρασκευή 5 Ιουνίου στις 10:00 το πρωί όπως πάντα και για (πολύ) περισσότερο από τις γνωστές δύο ώρες, όποιος/α επιθυμεί να πάρει μέρος στο συλλογικό επεισόδιο αρκεί να συνδεθεί δικτυακά και ραδιοφωνικά από το σπίτι, τη δουλειά ή απ' όπου αλλού πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:




Ευχαριστώ όσους φίλους και φίλες έχουν ήδη στείλει τις επιλογές τους.

*Όλες οι δίοδοι επικοινωνίας (email, σχόλια στο blog, facebook, σταθερά/κινητά τηλέφωνα) είναι ανοιχτές για τις παραγγελίες. Είμαι ήδη σε εγρήγορση και ευχαριστώ όσους/ες έχουν ήδη συμμετάσχει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails