13 Αυγούστου 2015

XLV σημαίνει σαρανταπέντε


Η οργάνωση της καθιερωμένης γενέθλιας ανάρτησης με τον ετήσιο απολογισμό μου δεν είναι φέτος μια εύκολη και διασκεδαστική υπόθεση. 

"...Αποσυντονισμένος από τον τρόπο που δονείται το τρέχον καλοκαίρι, εστιάζω τα μάτια μου στα δικά σου, προσποιούμαι πως παρακολουθώ τα όσα μου λες κουνώντας ελαφρά κάθε τόσο το κεφάλι μου πάνω κάτω, αλλά στην πραγματικότητα κοιτάζω πέρα από το δεξί σου ώμο με την περιφερειακή μου όραση. Βλέπεις σε σένα δεν είναι τα όσα έχεις στο κεφάλι σου που με ενδιαφέρουν αυτή τη στιγμή..."

Ταυτόχρονα προσπαθώ μάταια - είναι η στυφή καθημερινότητα με την οποία σαν παχύρρευστη κρέμα έχω πασαλειφτεί ακουσίως που με εμποδίζει - να αναλογιστώ τις χαρές και τις λύπες της 44ης χρονιάς, τις ημερομηνίες που λογικά πρέπει να χαράκτηκαν μέσα στα 2 τελευταία εξάμηνα (και για πάντα) στο μυαλό μου, τους ενθουσιασμούς και τις απογοητεύσεις (ιδιαίτερα εκείνες που περιστράφηκαν στη σκιά ΤΗΣ μεγάλης απογοήτευσης), τις επιτυχίες και τις αποτυχίες, τους φίλους που ήρθαν κι εκείνους που έφυγαν σε αυτές τις 365 ημέρες, τα μονοσέλιδα κόμικ μου, τους καλούς δίσκους, τα "εργασιακά", τα όμορφα ταξίδια, τους στόχους, τις φρέσκες ιδέες - παρότι ενίοτε άκυρες -, το μήνα της κατάθλιψης ή τις εκπομπές μου. Αδύνατον να τα ταξινομήσω μέσα μου όλα αυτά, ούτε λόγος να βγάλω το ισοζύγιο τους – θετικό ή αρνητικό - όπως έκανα τα προηγούμενα χρόνια κάθε τέτοια παραμονή.

Ο μόνος λοιπόν τρόπος που σκέφτηκα προκειμένου να τιμήσω τους 45 Αύγουστους που μεσολάβησαν από εκείνη την Πέμπτη του 1970 όπου κάποιος γιατρός με σήκωσε από τα πόδια κι εγώ με τα μάτια ακόμα γεμάτα ζουμιά πρωτόδα τον κόσμο ανάποδα, είναι ένα mixtape φτιαγμένο με πολυαγαπημένα και ως επί το πλείστον πολυακουσμένα τραγούδια, μέσα από άλμπουμ και 45αρια που κυκλοφόρησαν ένα προς ένα και έτος προς έτος τέτοιο καιρό από το 1970 έως σήμερα:



  • Roberta Flack - The Impossible Dream
  • Mahavishnu Orchestra - You Know You Know
  • The Kinks - Supersonic Rocket Ship
  • Can - Spray
  • Leonard Cohen - Lover Lover Lover
  • Rod Steward - Sailing
  • The Modern Lovers - Astral Plane 
  • Iggy Pop - The Passenger
  • Devo - Mongoloid
  • Talking Heads - Heaven 
  • David Bowie - Ashes to Ashes
  • The Gun Club - Sex Beat
  • Yazoo - Winter Kills
  • The Chameleons - Pleasure & Pain
  • Cyndi Lauper - Time After Time
  • The Cure - Kyoto Song
  • Nick Cave & the Bad Seeds - Hey Joe
  • Tom Waits - Temptation
  • The go Betweens - Streets of your Town
  • Depeche Mode - Personal Jesus
  • Pixies - The Happening
  • Blur - There's No Other Way
  • Luna - Anesthesia
  • The Breeders - Cannonball
  • Dinosaur Jr - Feel the Pain
  • Garbage - Milk
  • Eels - Your Lucky Day in Hell
  • Calexico - Low Expectations
  • Lauryn Hill - To Zion
  • Rowlans S. Howard - White Wedding
  • The Strokes - Hard To Explain
  • Royksopp - So Easy
  • The Raveonettes - Love Can Destroy Everything
  • The Libertines - Arbeit Macht Frei
  • Madness - You Keep me Hangin On
  • The Thermals - Here's Your Future
  • Caribou - Melody Day
  • The Chap - Proper Song
  • Modest Mouse - Satellite Skin
  • Radiohead - A Wolf At The Door (live)
  • Beirut - A Candle's Fire
  • Swans feat Low - Lunacy
  • Franz Ferdinand - Right Action
  • Morrissey - World is None of Your Business
  • The Sweeplings - In too Deep
Χαίρομαι που τον περισσότερο καιρό νιώθω ζωντανός κι εν τέλει το διασκεδάζω που έχω ακόμα όρεξη όταν πέφτω να σηκώνομαι ξανά. Ακόμα και τώρα που η έλξη της γης είναι ακόμα μεγαλύτερη για μένα. Χρόνια μου πολλά.


υγ. Αν κάποιος/α θέλει να κατεβάσει τούτο το αυγουστιάτικο mixtape δεν έχει παρά να κλικάρει στο παρακάτω εικονίδιο.


click pic to download


XLIV σημαίνει σαραντατέσσερα



12 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλτατε Τσόκο για τη δισυπόστατη ευχή!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά. Πάντα γερός δυνατός και δημιουργικός. Να σε χαιρόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά αγαπητέ mahler, ευχαριστώ πολύ. Αντεύχομαι τα καλύτερα και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά με υγεία κι αισιοδοξία lem, ψάξε ψάξε όλο και κάτι θα βρεις (για την αισιοδοξία).
    Να σε χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε όλοι καλά φίλτατη fool και να σας χαίρομαι κι εγώ.

      υγ. Ψάχνω παντού, μη νομίζεις πως τα παράτησα.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Καλά και Αισιόδοξα,
    με υγεία, αγάπη, μουσικές και ταξίδια.
    -κι όοοοοτι άλλο θέλεις εσύ!-
    Πολύχρωμος Πολύχρονος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα πολυ για τις ομορφες ευχές. Αντευχομαι τα καλύτερα κι εγω με τη σειρά μου αγαπητη Teteel

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά κι από μένα! Υγεία και τύχη εύχομαι κι ας καθυστέρησα λίγο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά αγαπητέ Γιώργο. Οι ευχές ποτέ δεν λήγουν. Ευχαριστω πολύ

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails