21 Νοεμβρίου 2015

τα καμώματα της νύχτας



Της νύχτας τα καμώματα λέει μια λαϊκή ρήση, τα βλέπει η μέρα και γελάει. Στην περίπτωσή μου όμως η μέρα όχι μόνο θα γελάει αλλά θα ξεκαρδίζεται μαζί μου. Μη σου πω πως θα με μουντζώνει κιόλας πνιγμένη στα χάχανα της. 

-  Μπα σε καλό σου αγόρι μου, θα μου πει αύριο το πρωί, μ’ έκανες και γέλασα. 

Και ‘γω, θα κάνω πως δεν την ακούω γιατί δεν θα είναι η πρώτη φορά που την πατάω νυχτιάτικα. Μόνο θα κάθομαι μουτρωμένος σαν πεντάχρονος και θα χαϊδεύω το μονάκριβό μου πικάπ. Αυτό που μόλις χάλασα προσπαθώντας να του φτιάξω τη γείωση και που θα πρέπει να τα σκάσω τώρα σε μάστορα να το επιδιορθώσει. 

Τώρα θα μου πεις γιατί κάθομαι και τα γράφω αυτά νυχτιάτικα. Ο λόγος είναι απλός: Αν δεν απασχοληθώ με κάτι άσχετο με το πικάπ αυτή τη στιγμή δεν το έχω σε τίποτα να το πιάσω και να το πετάξω απ' το παράθυρο. 

Είναι κάτι βράδια που λες, που η ψυχραιμία μου πάει για ύπνο νωρίτερα από εμένα και δεν ξυπνάει όσο θόρυβο και να κάνω. Σήμερα είναι ένα από αυτά.

@#%@#


υγ. Τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες σε όσες και όσους μου κράτησαν συντροφιά στο πρωινό επεισόδιο, το οποίο αν κάποιος θέλει να (ξανα)ακούσει δεν έχει παρά να εκμεταλλευτεί την ηχογραφημένη streaming του παρουσία :




ή να πατήσει στο επόμενο εικονίδιο και να το κατεβάσει σαν mp3:


click pic to download

γνωρίζοντας πως στη διάρκειά του ακούσαμε τα παρακάτω τραγούδια:


  • Chumbawamba - Bella Ciao [acoustic]
  • The Walkabouts - Train Leaves at Eight
  • Robert Forster - Let Me Imagine You
  • Lou Reed, John Cale And Nico – Berlin [live at Le Bataclan '72] 
  • Exuma - 22nd Century
  • William Ryan Fritch – Imposters
  • The Isley Brothers - Ohio-Machine Gun
  • The Flaming Lips - Approaching Pavonis Mons by Balloon (Utopia Planitia)
  • Ryan Adams - Wasted Years [Iron Maiden cover]
  • Edgar Broughton Band - House Of Turnabout 
  • Psychonauts – Circles 
  • Frank Black Francis & Two Pale Boys - Where is My Mind
  • Low - The Innocents
  • Boomstate FC - Rainbow (through your head)
  • Robert Calvert - Franz Josef Strauss, Defense Minister (Dialog) 
  • Robert Calvert - The Aerospaceage Inferno 
  • A Sunny Day in Glasgow - Dedicate Your Love to Silence, Talk About the Loss (Sentimental Ghosts)
  • I Like Trains - Beacons
  • Visage - Your Skin Is My Sin
  • David Bowie - Ashes To Ashes
  • Duran Duran - Save A Prayer 
  • Eagles of Death Metal - The Reverend
  • Parquet Courts - Poverty & Obedience
  • Crippled Black Phoenix-Goodnight, Europe
  • The Jesus and Mary Chain - Psychocandy

Καλή ακρόαση σε όσους ακούσουν 

και 

ΚΑΛΟ  ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails