6 Σεπτεμβρίου 2010

να μην ξεχάσω !

Θεωρώ το να φτιάξω την όποια αποσκευή, μια διαδικασία βαρετή. Στο σκληρό δίσκο του μυαλού μου υπάρχουν προσυγκροτημένες λίστες για να ακολουθήσω, διαφορετικές ανάλογα με την περίσταση: σχολείο, γραφείο, παραλία, νοσοκομείο, φεστιβάλ, διακοπές στη θάλασσα ή στο βουνό, ταξίδι σε άλλη πόλη, διαμονή σε φίλους ή σε ξενοδοχείο, ή μήπως σε αντίσκηνο. Εξετάζω αν υπάρχει επαγγελματικό ή κοσμικό γεγονός στην ατζέντα των προσεχών ημερών, τον τρόπο μεταφοράς: λεωφορείο, αεροπλάνο, ΙΧ όπως και την απόσταση και τις μέρες που θα λείψω.
Παρ’ όλο που κάθε περίσταση αντιστοιχίζεται στην μοναδική της λίστα και κάθε τι έχει προβλεφθεί, εγώ δεν είμαι ήρεμος. Βασανίζομαι από την σκέψη ότι κάτι έχω ξεχάσει και συνήθως δεν διαψεύδομαι.
Λοιπόν είμαι έτοιμος : εσώρουχα, παντόφλες, πυτζάμες, χρήματα, κινητό, φορτιστής, πετσέτα, μαντηλάκια καθαρισμού, βιβλίο.
Κλειδώνω το σπίτι και

2 σχόλια:

Related Posts with Thumbnails