17 Οκτωβρίου 2012

άρρωστος


...και σα να μην έφταναν όλα αυτά κονόμησα εδώ και δυο μέρες έναν απαίσιο πόνο στο στομάχι, κάμποσα δέκατα (που ώρες ώρες το παίζουν πυρετός) και μια καινούρια καρτέλα χάπια. 

Άυπνος το περισσότερο βράδυ, ιδρωμένος και ακίνητος στη γωνιά μου, με πήρε ο βαθύς ύπνος μετά τις πέντε το πρωί. Σε κάποιο όνειρο είχα ακούσει λέει το ομορφότερο τραγούδι όλων των εποχών, το τραγουδούσα κι εγώ περιμένοντας να ξημερώσει για να το στείλω να το ακούσουν και οι φίλοι μου. Όταν ξύπνησα η μελωδία εξαφανίστηκε (φυσιολογικό δείγμα ψυχικής υγείας), κι άκουγα μόνο τα Ωχ! που έβγαζα εγώ που νιώθω ετοιμοθάνατος κάθε φορά που αρωσταίνω.


19 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Μου λάσπωσε ο φιδές!

      Κονόμησα μάλλον ξεγυρισμένη γαστρίτιδα, εσύ;

      Πολλά περαστικά fool και Get Well Soon

      Διαγραφή
    2. Καταρροή, μπούκωμα, αϋπνία από το μπούκωμα, ζάλη, δέκατα...

      Πάντως κυκλοφορεί και μία ίωση γαστρεντερίτιδας.

      Διαγραφή
  2. Στομάχι εσύ, συνάχι εγώ. Περαστικά μας.
    Ξενούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' ότι βλέπω στα σχόλια αρχίζουμε να τη γεμίζουμε την πτέρυγα.

      Πολλά περαστικά Ξενούδη, να πίνεις πολλά νερά και βιταμίνες C.

      Διαγραφή
  3. Πολλά περαστικά...,το φιδέ ποτέ δεν το χώνεψα...και δεν το έτρωγα...
    Είχα περιπου δέκα μέρες φωνή νταλικέρη ( μου έκλειναν το τηλέφωνο γιατί δεν με αναγώριζαν :)) ...μπούκωμα κτλ κτλ..
    Εύχομαι να κάνει γρήγορα το κύκλο του και να είσαι καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά lefti, η γραφή σου πάντως δεν έγινε νταλικέρη.
      Ευχαριστώ για τις ευχές, είναι πολύ βαρετό να είσαι άρρωστος.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. *Και βέβαια, περαστικά σε όλους εδώ στην ..πτέρυγα των σχολίων! (άφησα το κόμμεντ, χωρίς να διαβάσω τα προηγούμενα.)

      Διαγραφή
    2. Θενκς Νίτσα, απ' ότι μου φαίνεται είσαι μέχρι στιγμήε η μόνη επισκέπτρια στην πτέρυγα. Θα σου φυγαν ένας σωρός λεφτά σε συμπυκνωμένους χυμούς πορτοκάλι σε τούτο το επισκεπτήριο.

      Διαγραφή
  5. Περαστικά να είναι!
    Τσαγάκια ζεστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσάι του βουνού πίνω γιατρέ μου, με λίγο μέλι.

      Άσε ρε Ηφ, έχω cheesecake στο ψυγείο και δε μπορώ να το χτυπήσω.

      Διαγραφή
  6. Μάλιστα..., για να μετρήσω
    Ιρένα
    Γιαγιά
    Χριστίνα
    Νονός,
    ...μμμμμ και στα δικά μας οι λεύτερες ¨)

    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το λέω ότι εδώ στα σχόλια την συμπληρώνουμε την πτέρυγα! Περαστικά σε όλη τη φαμίλια και τον αξιαγάπητο ...Νονό. Επικοινωνώ άμεσα... δηλ. τώρα.

      Διαγραφή
  7. Ακόμα και αρρωστούλης κάνεις τόσο όμορφες αναρτήσεις!
    ...και βλέπεις και όνειρα με μουσική!
    Πολλά πολλά περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πλάκα που ακόμα θυμάμαι, όχι το τραγούδι αλλά το τι είχα γράψει ως συνοδευτική κριτική γι αυτό, προκειμένου να τους πείσω να το ακούσουν όλοι καθώς και την "αγωνία" να ξημερώσει να το στείλω.

      Ευχαριστώ teteel.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. mahler, ελπίζω να απολύμανες τα χέρια σου βγαίνοντας από αυτή την ανάρτηση, οι περισσότεροι είμαστε άρρωστοι εδώ μέσα, μην σε κολλήσουμε.
      Να 'σαι καλά.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails