8 Οκτωβρίου 2012

the carters

Carter USM

Get (Jack) Carter

Jimmy Carter



Στο παιχνίδι των συνειρμών (που επισήμως δεν υπάρχει) το οποίο παίζεται οποτεδήποτε, με ή χωρίς συμπαίκτες – μετράς πόσες διαδοχικές, ασύνδετες μεταξύ τους εικόνες/σκέψεις παράγονται (χωρίς τη συμμετοχή της βούλησής σου – αυτό σημαίνει άλλωστε ο συνειρμός) στο μυαλό σου στο άκουσμα μιας μόνο λέξης. Έπειτα υπολογίζεις πόσες από αυτές προκαλούν ένα συναίσθημα που αντικατοπτρίζεται άμεσα στο πρόσωπό σου.

Τι σου ‘ρχεται πρώτο στο μυαλό όταν βλέπεις γραμμένη τη λέξη/επώνυμο Carter

Για τη μάνα μου για παράδειγμα είμαι σίγουρος πως στο άκουσμά της σκέφτεται τον Jimmy Carter και μόνο (και ακολούθως συνοφρυώνεται αναλογιζόμενη την ξενιτεμένη στις ΗΠΑ αδελφή της). Κατά μάνα κατά κύρη το πρόσωπο του J.C. έρχεται και στο δικό μου μυαλό αλλά η αμέσως επόμενη σκέψη είναι το MAD το περιοδικό – κάπου το 'χω ακόμα το τεύχος που τον είχε εξώφυλλο-, και που δεν υπάρχει περίπτωση να μη χαμογελάσω στη σκέψη του, και μόνος μου να είμαι. Ακολούθως βρίσκομαι στην κατασκήνωση που πρωτοδιάβασα MAD και με το που θυμάμαι το πόσο άχρηστος αρχηγός της ποδοσφαιρικής ομάδας ήμουν, (καλά, εμένα βρήκαν να χρίσουν αρχηγό;)  ξαναγελάω. 

Εντωμεταξύ, όση ώρα εγώ παίζω μπάλα στην κατασκήνωση, κάποιοι άλλοι θα ανακαλέσουν πρώτη στο μυαλό τους την εμβληματική εικόνα του Michael Cane στο Get Carter, ενώ η φίλη Χ θα ‘ναι σίγουρη πως αναφερόμαστε όλοι στους Carter (τους Unstoppable Sex Machine φυσικά) και στο μυαλό της θα χορεύουμε ήδη εμείς ως φιγούρες στα 20 μας χρόνια.  

Με τον ίδιο - αδιασταύρωτο εδώ - τρόπο, φαντάζομαι πως κάποιες (πιο outsider κατά τη γνώμη μου) πρώτες εικονοσκέψεις θα ήταν εκείνες του μπασκετμπολίστα Vince Carter για κάποια φίλαθλα πνεύματα, της  June Carter, της πάλαι ποτέ συζύγου του Johnny Cash για κάποιους παλαιότερους ή ο χάρτινος Carter από τα (τι ηλίθια σειρά!) χελωνονιντζάκια για αρκετούς κάτω των 35.

Vince Carter (νο 15)

June Carter

Carter the Enforcer



Τέλος κάποιοι από εμάς που πάσχουν από δυσλεξία ίσως και να σκεφτούν πρώτο, αυτό:


Crater



4 σχόλια:

  1. Εμένα πάλι τίποτα δεν μου ρθε.. λες να μην είμαι καλά;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηφ, μην ανησυχείς καθόλου, είσαι απολύτως καλά φίλε. Την καλημέρα μου στα βόρεια.

      Διαγραφή
  2. Κάρτερ λαδιού...

    ΥΓ Michael Caine, λέει ο σπαστικός σπασίκλας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, δε το ξέρω καθόλου αυτό το κάρτερ λαδιού. Πρέπει να το ρωτήσω...

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails