13 Μαρτίου 2015

Paisley Underground, ο ήχος που ξανάφερε στη μόδα το λαχούρι



Αν στο άκουσμα των λέξεων Paisley Underground δε σου έρχεται αμέσως στο νου κάτι συγκεκριμένο, με στεναχωριέσαι. Εγώ είμαι εδώ! Είμαι εδώ να σου θυμίσω πως κάτω από αυτές τις δύο λέξεις στεγάστηκαν και έδρασαν μουσικά (μεγαλούργησαν είναι το σωστό αλλά το αποφεύγω σε ένδειξη αντικειμενικότητας) μερικά από τα πιο αγαπημένα συγκροτήματα. 
Μια μεγάλη παρέα μουσικών από το Los Angeles και τα πέριξ που προσπάθησαν και κατάφεραν επιτυχώς να ξαναφέρουν τον αυθορμητισμό του ήχου των sixties στην επικαιρότητα - μεσούσης της δεκαετίας του 80 – με το δικό τους τρόπο. Και που έκτοτε με τα τραγούδια τους οι Green on Red, οι Dream Syndicate, οι Long Ryders, οι Bangles, οι Rain Parade, οι Three O’clock και οι Opal μεταξύ κάμποσων ακόμα συγκροτημάτων που μνημονεύτηκαν στο σημερινό τρίωρο πάρτυ επεισόδιο στοίχειωσαν κάμποσες εφηβείες (εδώ δεν υπερβάλλω) και ενήλικες ζωές. Της δικής μου συμπεριλαμβανομένης.

Και πολλών πολλών ακόμα απ’ ότι συνειδητοποίησα σήμερα, ανήμερα Παρασκευή του Οίνου και των Ρόδων, τουλάχιστον αν λάβω υπ’ όψη το ένθερμο των διαθέσεων των υπερ-πολυπληθών φίλων και ακροατών που μου κράτησαν συντροφιά από τις 10 το πρωί μέχρι τη μία το μεσημέρι ακούγοντας μαζί μου αγαπημένα τραγούδια. Ευχαριστώ όλες και όλους

Τον δε δίσκο των Long Ryders που ήταν γραφτό να αλλάξει χέρια σήμερα, τον απέσπασε έπειτα από κλήρωση η ακροατής που υπογράφει ως C.I.A. (aka Cave In Athens)

Όποιος/α επιθυμεί να την (ξανα)ακούσει δεν έχει παρά να εκμεταλλευτεί τη δεύτερη ηχογραφημένη παρουσία της, κατευθείαν από εδώ:




ή να κατεβάσει το podcast του επεισοδίου με ένα κλικ στο παρακάτω εικονίδιο:

click pic to download


Σήμερα, ακούσαμε τα παρακάτω τραγούδια:

  • The Pandoras - Haunted Beach Party 
  • The Dream Syndicate - When You Smile 
  • Green On Red - Aspirin 
  • The Long Ryders - Harriet Tubman's Gonna Carry Me Home 
  • Rain Parade - Talking in My Sleep 
  • The Three O'clock -  As Real As Real 
  • Rainy Day - I'll Keep it With Mine 
  • The Beach Boys - Sloop John B
  • The Last - Someone's Laughing
  • Thin White Rope - Thing 
  • 28th Day - I'm Only Asking 
  • The Salvation Army - Mind Gardens 
  • Clay Allison - All Souls 
  • Anti Troppau Council - The Diver
  • The Chills - Pink Frost 
  • The Bangles - Walk Like an Egyptian
  • Prince and the Revolution - Purple Rain
  • The Rain Parade - No Easy Way Down
  • The Long Ryders - Ivory Tower
  • The Silos - Margaret  
  • Game Theory - Something To Show 
  • The Byrds - Eight Miles High 
  • The Steppes - Lazy Ol' Son
  • REM - Fall On Me
  • The Pandoras - Cry On My Own
  • The Velvet Underground - There She Goes Again
  • The Dream Syndicate - The Days Of Wine And Roses
  • Violent Femmes - Love Love Love Love 
  • Dan Stewart - La Pasionaria
  • Opal - Happy nightmare baby
  • The Marshmallow Overcoat-Suddenly Sunday
  • Allah Las - Sandy
  • True West - Lucifer Sam (Pink Floyd cover)
  • The Gun Club - Fire Of Love 
  • Green On Red - Sixteen ways
  • The Dark Rags - Fool For You 
  • Viva Saturn - Old World 
  • Mazzy Star - Hair And Skin
  • House Of Freaks - 40 Years 
  • Danny and Dusty - Baby, We All Gotta Go Down 
  • The Dream Syndicate - When the Curtain Falls

Καλή ακρόαση σε όσους ακούσουν 

και 

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 



2 σχόλια:

  1. lemon υπέροχο το αφιέρωμα μου θύμισε τα νειάτα μου.
    περιεργος μια μπαντα της εποχής εκείνης που την ακουγα σε κασέττα τους Absolute Grey και τους έψαχνα στο διαδίκτυο τους συνάντησα 1 μέρα μετά την εκπομπή σου στο http://downunderground.blogspot.gr/2013/03/absolute-grey-greenhouse-lp-84-w-what.html ,νομίζω λίγο καλύτερη παραγωγή να είχαν θα είχαν και καλύτερη τύχη. αν δεν τους γνωρίζεις δωσε τους λίγο χρόνο.
    Κακοφωνίξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω καιρό να τους ακούσω κι εγώ είναι η αλήθεια. Έχω το Sand Down the Moon, που αν θυμάμαι καλά είχε βγει στη Hitch Hyke αλλά τώρα θα κάνω μια μικρή βουτιά στο λινκ που μου έστειλες καθώς δεν τα έχω ακόυσει αυτά. Καλημέρα Κακοφωνίξ!

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails